Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) ανέφερε στους πελάτες που εξακολουθούν να αναμένουν επιστροφές για τις διακοπές τους από την Thomas Cook, ότι το προσωπικό τους θα συνεχίσει να εργάζεται κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς για να διεκπεραιώσει τις εκκρεμείς αποζημιώσεις.

Πάνω από το 90% όλων των αιτήσεων που έλαβαν από πελάτες της Thomas Cook έχουν πλέον διευθετηθεί, σύμφωνα με ενημέρωση. Μέχρι στιγμής 300.000 πελάτες έχουν λάβει συνολικά 290 εκατομμύρια ευρώ. Οποιοσδήποτε πελάτης της Thomas Cook που δεν έχει υποβάλει ακόμη την αίτησή του ή που του έχει ζητηθεί να παράσχει πρόσθετες πληροφορίες, ενθαρρύνεται να το κάνει το συντομότερο δυνατό.

Ο Richard Moriarty, διευθύνων σύμβουλος της CAA δήλωσε:
“Αυτή η διαδικασία έχει γίνει πιο δύσκολη λόγω της πολυπλοκότητας των δεδομένων κράτησης που έχουμε λάβει από τον Thomas Cook. Καθώς και των πρόσθετων ελέγχων ασφαλείας που έπρεπε να συμπεριλάβουμε για να μειώσουμε τον κίνδυνο απάτης. Ευχαριστούμε τους καταναλωτές για την εμπιστοσύνη τους καθώς συνεχίζουμε αυτό το πρόγραμμα.”