Σύνταξη: tourismtoday.gr

Στα 120 δις δολάρια αποτιμάται για φέτος το μάρκετινγκ προορισμού (destination marketing), σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση από την Future Market Insights (FMI). 

Οι πωλήσεις προβλέπεται να αυξηθούν κατά ~13% CAGR, με το μέγεθος της αγοράς να φτάνει τα 407,35 δις δολάρια έως το 2032.
Το μάρκετινγκ προορισμού προβλέπεται να αναπτυχθεί με σταθερό ρυθμό ανάπτυξης κατά την περίοδο πρόβλεψης.

Αυτό αποδίδεται κυρίως στην αυξανόμενη δημοτικότητα του παγκόσμιου περιεχομένου και στην τάση της πολιτιστικής εξερεύνησης.
Άτομα που ενδιαφέρονται να κατανοήσουν τον πολιτισμό από διαφορετικές περιοχές και να τον γνωρίσουν είναι πιθανό να επισκεφθούν αυτά τα μέρη.
Η φυσική ομορφιά και τα τοπία γύρω από τις περιοχές προσελκύουν τουρίστες που αναζητούν την περιπέτεια, αλλά και λάτρεις της φύσης.

Συνολικά, το μάρκετινγκ προορισμού προσελκύει όλο και περισσότερους τουρίστες κάθε χρόνο και τους κάνει να επιστρέφουν για να ζήσουν περισσότερα.

Οι υπηρεσίες που παρέχονται από τις τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις, αφήνουν θετικές εντυπώσεις στους ταξιδιώτες σχετικά με το destination marketing.

  • Οι περιοχές της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης και Ασίας-Ειρηνικού κατέχουν μερίδιο αγοράς ~26%, ~24% και ~30% αντίστοιχα.
  • Τα δύο κύρια κανάλια μάρκετινγκ για τις τουριστικές διαφημίσεις είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media)  και οι μηχανές αναζήτησης.
  • Ο COVID-19 επηρέασε το 30% στην τουριστική αγορά.

Επιπτώσεις του COVID-19

Για την οικονομική ανάπτυξη και πρόοδο, ο τουρισμός είναι απαραίτητος σε πολλές χώρες.
Με τον COVID-19, πολλές χώρες έκλεισαν τα σύνορα τους και ξεκίνησαν lockdown για να αποφύγουν την εξάπλωση του ιού.

Καθώς ο τουριστικός τομέας αναβιώνει σταθερά, οι τουρίστες αναζητούν νέους προορισμούς για εξερεύνηση. Οι προορισμοί θα προωθήσουν τα ταξίδια, για να αναζωογονήσουν τον τουριστικό τομέα μετά την πανδημία. Πολλά τουριστικά γραφεία προσφέρουν τώρα περιήγηση σε μέρη που είναι απομακρυσμένα, με λιγότερο κόσμο.

Όπως υπογραμμίζεται στην ανάλυση «οι τουρίστες αναζητούν ανεξερεύνητους και μακρινούς προορισμούς για διακοπές και οι εταιρείες μάρκετινγκ προωθούν τέτοιες τοποθεσίες, αναζωογονώντας τον τουρισμό σε πολλές χώρες».

Οι εταιρείες μάρκετινγκ εστιάζουν στην προώθηση τέτοιων περιοχών σε συνδυασμό με εξασφάλιση ασφαλών ταξιδιών στους τουρίστες.