Το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς ταξιδιωτικής ασφάλισης αποτιμήθηκε σε 22.780 εκατ. δολάρια το 2021 σύμφωνα με τελευταία έρευνα της εταιρείας Straits Research. Μάλιστα, εκτιμάται ότι θα φτάσει στα 48.665 εκατ. δολάρια έως το 2030, καταγράφοντας ρυθμό ανάπτυξης 8,8% κατά την περίοδο πρόβλεψης (2022 – 2030).

Τι οδηγεί τη ραγδαία ανάπτυξη

Η αυξημένη χρήση smartphone και διαδικτύου για online αγορές σε ταξιδιωτική ασφάλιση μέσω απευθείας ιστοσελίδων αεροπορικών εταιρειών, διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων (OTA) και εταιρικών ιστοσελίδων και εφαρμογών κερδίζει δυναμική και συμβάλλει στην επέκταση της online αγοράς ταξιδιωτικής ασφάλισης.

Επιπλέον, η άνοδος του τουρισμού λόγω της αύξησης του διαθέσιμου εισοδήματος, η ευκολία των ταξιδιωτικών κρατήσεων μέσω Διαδικτύου, των πακέτων διακοπών και της εκτεταμένης κάλυψης των διακοπών, μεταξύ άλλων παραγόντων, συμβάλλουν στην ανάπτυξη της αγοράς.

Για τον μετριασμό αυτών των κινδύνων, οι καταναλωτές επιλέγουν να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση, η οποία αποτελεί σημαντική κινητήρια δύναμη της αγοράς.

Βασικά σημεία

Η παγκόσμια αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης χωρίζεται σε ταξιδιωτική ασφάλιση για ένα ταξίδι, ετήσια ταξιδιωτική ασφάλιση πολλαπλών ταξιδιών και ταξιδιωτική ασφάλιση μακράς διαμονής.

Το τμήμα ταξιδιωτικής ασφάλισης για ένα ταξίδι ήταν ο υψηλότερος τομέας στην αγορά και εκτιμάται ότι θα αυξηθεί με CAGR 7,8% κατά την περίοδο πρόβλεψης.

Περιφερειακές πληροφορίες

Η Ασία-Ειρηνικός ήταν ο υψηλότερος τομέας εσόδων και εκτιμάται ότι θα αυξηθεί με CAGR 11,3%.

Η Ευρώπη είναι η δεύτερη μεγαλύτερη περιοχή. Εκτιμάται ότι θα φτάσει την αναμενόμενη αξία των 12.145 εκατ. δολάρια έως το 2030, σημειώνοντας CAGR 6,4%.

Η αύξηση του αριθμού των ηλικιωμένων πολιτών που ταξιδεύουν στο εξωτερικό και στο εσωτερικό, καθώς και η αύξηση του ποσού που δαπανάται για επαγγελματικά ταξίδια, είναι μεταξύ των αιτιών που οδηγούν στην επέκταση του ευρωπαϊκού κλάδου ταξιδιωτικής ασφάλισης.

Επιπλέον, η άνοδος της δημοτικότητας των ταξιδιών πολλών γενεών συμβάλλει στην επέκταση της αγοράς ταξιδιωτικής ασφάλισης στην περιοχή. Στην Ευρώπη, τα συμβόλαια ενός ταξιδιού έχουν το υψηλότερο μερίδιο στην αγορά.