Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η παγκόσμια αγορά ταξιδιωτικών πρακτορείων προβλέπεται να φθάσει σε αποτίμηση 407,7 δις δολαρίων το 2022, σύμφωνα με το Future Market Insights (FMI). 
Οι πωλήσεις εκτιμάται ότι θα αυξηθούν με CAGR 11,5%, με το μέγεθος της αγοράς να φτάνει τα 510 δις δολάρια έως το 2032.
Όπως επισημαίνει ανάλυση της FMI, «επεκτείνεται λόγω της αυξανόμενης ψηφιακής παρουσίας των εταιρειών».

Οι κορυφαίοι παίκτες της παγκόσμιας αγοράς εστιάζουν στη βελτίωση της ψηφιακής παρουσίας τους και στην παροχή εξαιρετικών πακέτων εκδρομών για τους πελάτες τους.

Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) χρησιμοποιούνται για να διαφημίζονται όλο και περισσότερο πακέτα και υπηρεσίες από ταξιδιωτικά πρακτορεία, μετά την πανδημία του Covid-19.

Σύμφωνα με το FMI, η εξατομίκευση ταξιδιών, η παροχή καταλύματος, η τοπική κουζίνα, υπηρεσίες μεταφοράς κ.λπ. είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στην ενίσχυση της αγοράς υπηρεσιών ταξιδιωτικών πρακτορείων παγκοσμίως.
Οι Millennials για παράδειγμα λατρεύουν να εξερευνούν νέα μέρη και να μαθαίνουν για αυτά πράγματα σχετικά με την γαστρονομία, τις μεταφορικές εγκαταστάσεις κ.ά.

  • Η πλήρης εξυπηρέτησης είναι η πιο προτιμώμενη υπηρεσία που παρέχεται από την παγκόσμια αγορά υπηρεσιών ταξιδιωτικών πρακτορείων, επειδή καλύπτει ξενοδοχεία, ταξίδια κ.ά.
  • Το πιο χρησιμοποιούμενο κανάλι κρατήσεων είναι οι διαδικτυακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες/διαδικτυακές πλατφόρμες. Οφείλεται στην αυξημένη ψηφιακή παρουσία των φορέων.
  • Οι τουριστικές ομάδες είναι κυρίως οι κύριοι πελάτες. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι λαμβάνουν ομαδικές εκπτώσεις και προσφορές.
  • Η ηλικιακή ομάδα 26-35 ετών είναι οι κύριοι πελάτες σε ταξιδιωτικά πρακτορεία και ενδιαφέρεται περισσότερο να ταξιδέψει και να εξερευνήσει προορισμούς.

Ο αντίκτυπος του COVID-19 στους ταξιδιωτικούς πράκτορες

Πολλές τουριστικά πρακτορεία ανά τον κόσμο έκλεισαν και υπέστησαν απώλειες λόγω της πανδημίας του Covid-19. Όσα άντεξαν, κέρδισαν πολλούς πελάτες μετά την άρση του lockdown.

Η εξάρτηση από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες έχει επανέλθει μετά το ξέσπασμα του COVID-19 εν μέσω ανάγκης για εξατομίκευση και συνδεσιμότητα σε πραγματικό χρόνο.
Οι άνθρωποι έχουν επίσης την τάση να ξοδεύουν επιπλέον για υψηλότερες προσφορές και εμπειρίες.