Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η αγορά ταξιδιωτικών διαμεσολαβητών (travel intermediaries) προβλέπεται να φτάσει σε αποτίμηση 500 δις δολάρια το 2022.
Οι πωλήσεις εκτιμάται ότι θα αυξηθούν με 6% CAGR, με το μέγεθος της να φτάνει τα 895,42 δις δολάρια έως το 2032.

Σύμφωνα με ανάλυση του Future Market Insights (FMI), θα αναπτυχθεί με σταθερό ρυθμό καθ’ όλη την περίοδο πρόβλεψης.

Αυτό οφείλεται σε πολλούς λόγους, μεταξύ των οποίων η άνοδος των ταξιδιών μεταξύ της νεότερης γενιάς που προτιμούν να προγραμματίζουν και να κάνουν κράτηση για τις εκδρομές τους εκ των προτέρων. Με αυτό τον τρόπο βρίσκουν εκπληκτικές προσφορές και εκπτώσεις γλιτώνοντας ταυτόχρονα όλη την ταλαιπωρία.

Ο διαμεσολαβητής ταξιδιωτικών πρακτορείων απαιτείται να έχει καλές δεξιότητες πωλήσεων, εξυπηρέτησης πελατών και προσωπικού. Δεδομένου ότι καθοδηγούν τους ανθρώπους με τις περιηγήσεις αναψυχής των διακοπών τους, έχοντας γνώσεις για άλλες χώρες και τα συστήματα μεταφοράς τους, τις επιλογές διαμονής και τα τουριστικά αξιοθέατα είναι πολύ ουσιαστικό.

Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μια μετατόπιση στη βάση των ταξιδιωτών. Με την ολοένα αυξανόμενη πιο νέα γενιά με υψηλά επίπεδα εισοδήματος, η αγορά έχει αποκτήσει μια άκρως προσοδοφόρα καταναλωτική βάση.

Με την ανάγκη για εξπρές υπηρεσίες, θυρωρείο υψηλής ποιότητας, πιστοποιημένα καταλύματα διαμονής και πολυτελή ταξίδια είναι απαραίτητη η παρουσία ταξιδιωτικών διαμεσολαβητών για όλες αυτές τις υπηρεσίες σε μία πλατφόρμα και πακέτα.

Η καινοτομία από τις εταιρείες βοήθησε την αγορά να αναπτυχθεί. Το κομμάτι των ταξιδιωτικών διαμεσολαβητών ήταν ανέκαθεν εξαιρετικά ανταγωνιστικό.
Με νέες εταιρείες να εισέρχονται στην αγορά κάθε χρόνο, η ανάγκη εστίασης σε βασικές λεπτομέρειες έχει καταστεί απαραίτητη προκειμένου οι εταιρείες να απολαμβάνουν μια μακρά κερδοφόρα παρουσία στην αγορά.

  • Τα πακέτα διακοπών είναι οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες που προσφέρονται από ταξιδιωτικούς μεσάζοντες.
  • Η περιοχή της Βόρειας Αμερικής κατέχει σημαντικό μερίδιο αγοράς 29% στην αγορά ταξιδιωτικών διαμεσολαβητών.
  • Με πολλές χώρες υψηλού εισοδήματος παρούσες στην Ευρώπη, έχει αποδειχθεί ότι είναι μία από τις βασικές περιοχές.
  • Η προσφορά ρυθμίσεων αεροπορικών ταξιδιών είναι μία από τις κορυφαίες κατηγορίες στον τομέα.
  • Ως αποτέλεσμα της πανδημίας, της άνοδος του διαδικτύου και της αυξανόμενης ευκολίας κρατήσεων, το κανάλι online κρατήσεων αναμένεται να πρωτοστατήσει στην κατηγορία των καναλιών κρατήσεων.

«Η ικανοποίηση των πελατών, ο μεγάλος αριθμός προσφορών και η αυξανόμενη παρουσία της επωνυμίας θα είναι μερικοί από τους βασικούς παράγοντες για τη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος», τονίζεται στην ανάλυση της FMI.

Ο αντίκτυπος του COVID-19

Η πανδημία του Covid-19 έπληξε πολύ σκληρά τις επιχειρήσεις των ταξιδιωτικών διαμεσολαβητών, με τον κόσμο να βρίσκεται σε παγκόσμιο lockdown λόγω του ιού.

Η εξαιρετικά υψηλή εξάπλωση του ιού και ο φόβος των ανησυχιών για την ασφάλεια είχαν κάνει τις προοπτικές της αγοράς εξαιρετικά αδύναμες και αποτριχωμένες.

Η πλήρης διακοπή των ταξιδιών σήμαινε ότι δεν εμφανιζόταν νέα ζήτηση στην αγορά.

Οι επιχειρήσεις στην αγορά έπρεπε να υποστούν συνεχείς απώλειες λόγω της διακοπής των εργασιών. Μερικές από αυτές σχεδίασαν νέες στρατηγικές για να επιβιώσουν αλλάζοντας τα επιχειρηματικά τους μοντέλα.

Μετά την πανδημία, οι προοπτικές της αγοράς έχουν βελτιωθεί πολύ, με τη ζήτηση για ταξίδια να εμφανίζεται στις ανεπτυγμένες χώρες, καθώς οι πελάτες είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν και να εξερευνήσουν αφού έχουν περιοριστεί στα σπίτια τους.
Οι εταιρείες της αγοράς προσφέρουν πακέτα που εγγυώνται ασφάλεια, ώστε να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Η ζήτηση για εξερεύνηση και υπαίθριες δραστηριότητες θα αναζωογονήσει την αγορά, βοηθώντας την να ανακάμψει από τον αντίκτυπο της πανδημίας.