Οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να επανεξετάσουν τις στρατηγικές τους εάν θέλουν να προσελκύσουν την προσοχή των ταξιδιωτών Gen Z, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Bernstein.
Αυτή η γενιά, που γεννήθηκε μεταξύ 1997 και 2012, όχι μόνο χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο διαφορετικά από τις προηγούμενες, αλλά βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στις πλατφόρμες social media για πληροφορίες και λήψη ταξιδιωτικών αποφάσεων.
TikTok και Instagram σε πρώτη ζήτηση
Η ανάλυση διαπίστωσε ότι οι ενήλικες Gen Z χρησιμοποιούν πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram σε ποσοστό διπλάσιο από το μέσο άνθρωπο για να λαμβάνουν αποφάσεις που σχετίζονται με ταξίδια.
Παρά το γεγονός ότι δεν ξοδεύουν τόσα πολλά όσο οι παλαιότερες γενιές, η Gen Z γενιά στην πραγματικότητα κάνει κράτηση για περισσότερα ταξίδια από τους Gen X και Baby Boomers.
Ο Richard Clarke, αναλυτής στο Bernstein, πιστεύει ότι αυτή η στροφή προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απαιτεί από τις ταξιδιωτικές εταιρείες να επικεντρωθούν στο οργανικό περιεχόμενο και να εμπλακούν σε αυτές τις πλατφόρμες προκειμένου να κερδίσουν τους πελάτες της Gen Z. Αντί να βασίζονται αποκλειστικά σε πλατφόρμες υψηλών μετατροπών όπως η Google, οι εταιρείες θα πρέπει να καλλιεργήσουν την παρουσία τους σε ιστότοπους όπου οι χρήστες Gen Z περνούν τον περισσότερο χρόνο τους.
Ο Clarke επισημαίνει επίσης ότι τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία έχουν ένα πλεονέκτημα στην προσέγγιση των ταξιδιωτών της Gen Z γενιάς λόγω της μεγαλύτερης παρουσίας τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η Airbnb ξεκάθαρος νικητής
Σύμφωνα με την έρευνα, η Airbnb φαίνεται να είναι ο ξεκάθαρος νικητής στην προσέλκυση των νεότερων επισκεπτών, με την υψηλότερη απόκλιση σε ηλικίες 18-24 ετών και 5,4 εκατομμύρια followers στο Instagram.
Συμπερασματικά, οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην παρουσία και τη δέσμευσή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να καταγράψουν τις συνήθειες των ταξιδιωτών της Gen Z γενιάς.