Στην τόνωση του εγχώριου τουρισμού στοχεύει η Γερμανική κυβέρνηση σε μια προσπάθειά της να διευκολύνει τους ξενοδόχους της χώρας.
Ωστόσο οι μέθοδοι που χρησιμοποιεί δεν αρμόζουν τόσο στη συγκεκριμένη κατηγορία επιχειρηματιών.

Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση επιθυμεί να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της τουριστικής βιομηχανίας στη Γερμανία και να δώσει μεγαλύτερη προσοχή στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Προς αυτή την κατεύθυνση το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομίας και Τεχνολογίας παρουσίασε πρόσφατα βασικά σημεία για μια “Εθνική Στρατηγική Τουρισμού”.

Δεν υπάρχουν ακόμη συγκεκριμένα μέτρα στα βασικά σημεία.
Καθώς η ψηφιοποίηση εξελίσσεται, τα βασικά σημεία είναι ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι σε θέση να συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις των ψηφιακών καναλιών διανομής.

Ειδικότερα, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις θα πρέπει να ανταγωνίζονται σε ένα περιβάλλον παγκόσμιων ψηφιακών φορέων.
Συνεπώς χρειάζονται “δίκαιες συνθήκες ανταγωνισμού”. Πάνω απ ‘όλα, η αυξανόμενη δύναμη των μεγάλων διεθνών πλατφορμών κρατήσεων προκαλεί προβλήματα στη βιομηχανία. Η ανησυχία είναι ότι η δημιουργία αξίας αυξάνεται όλο και περισσότερο στο εξωτερικό.