Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Jumeirah αποκαλύπτει τη νέα της ταυτότητα επωνυμίας, σηματοδοτώντας ένα βασικό ορόσημο στη στρατηγική ανάπτυξης της, με στόχο να διπλασιαστεί το μέγεθος του χαρτοφυλακίου έως το 2030.
Αυτό, είναι το πρώτο στάδιο σε ένα ταξίδι εξέλιξης της επωνυμίας που έχει σχεδιαστεί για να εμπνεύσει μια νέα προοπτική πολυτέλειας για απαιτητικούς ταξιδιώτες.
Η κίνηση επιβεβαιώνει τη θέση της ως πρωτοπόρου στον κλάδο, με επιμελημένες εμπειρίες που διαμορφώνουν αντιλήψεις και τάσεις.
Το Jumeirah Burj Al Arab είναι το εντυπωσιακό σκηνικό για την αποκάλυψη της νέας οπτικής ταυτότητας της μάρκας.
Το φουσκωτό πανί του αρχιτεκτονικού αριστουργήματος φωτίζεται αυτή την εβδομάδα και «αφηγείται» με ένα ξεχωριστό τρόπο την ιστορία της Jumeirah, ενώ κοιτάζει μπροστά στο επόμενο κεφάλαιο της.
Ο φωτισμός ολοκληρώνεται με την αποκάλυψη της επανασχεδιασμένης υπογραφής Jumeirah και του συμβόλου που θα εμφανίζεται στην παγκόσμια εικόνα της πολυτελούς φιλοξενίας για όλους.
Νέα ακίνητα σε Σαουδική Αραβία, ΗΑΕ και Ελβετία
Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ταχεία ανάπτυξη, η Jumeirah ανακοίνωσε πρόσφατα νέα ακίνητα, συμπεριλαμβανομένων των Jumeirah Red Sea στη Σαουδική Αραβία, Jumeirah Marsa Al Arab στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ) και Jumeirah Le Richemond Geneva στην Ελβετία.
Το ανανεωμένο όραμα και η επενδυτική στρατηγική της θα επικεντρωθεί επίσης σε ξενοδοχεία boutique με έως και 150 κλειδιά, δίνοντας προτεραιότητα στα δωμάτια και τις βίλες και τις κατοικίες κατηγορίας σουίτας.
Η επωνυμία luxury φιλοξενίας στοχεύει σε ευκαιρίες ιδιοκτητών και χειριστών σε πόλεις πύλες και προορισμούς θερέτρου στην Ευρώπη, την Αμερική, την Αφρική και την Ασία.
«Πριν από είκοσι πέντε χρόνια, ανοίξαμε το εμβληματικό Jumeirah Burj Al Arab με φιλοδοξίες να επαναπροσδιορίσουμε την πολυτελή φιλοξενία και με την πάροδο των ετών δημιουργήσαμε ένα εξαιρετικό χαρτοφυλάκιο ακινήτων σε τρία ηπείρους, τόνισε ο Thomas Meier, διευθύνων σύμβουλος της Jumeirah.
Σήμερα κοιτάμε το μέλλον της επωνυμίας και της επιχείρησης μας με το ίδιο πρωτοποριακό πνεύμα και μια ισχυρή στρατηγική που θα επιτρέψει το επόμενο στάδιο βιώσιμης ανάπτυξης.
Η βελτίωση της οπτικής μας ταυτότητας και η ενίσχυση της εμπειρίας των επισκεπτών μας είναι το πρώτο βήμα σε ένα ταξίδι περιφερειακής και διεθνούς επέκτασης, που θα αιχμαλωτίσει τον πιο απαιτητικό ταξιδιώτη. Έχουμε γερά θεμέλια να χτίσουμε και μια εξαιρετικά ταλαντούχα ομάδα που είμαι βέβαιος ότι θα δει τη Jumeirah να επιβεβαιώνει τη φήμη της ως ηγέτη στην πολυτελή φιλοξενία».