
Πρωταγωνιστικό ρόλο στην ξενοδοχία του αύριο διαδραματίζει η υγιεινή. Όπως επισημαίνει ο Franck Gervais, διευθύνων σύμβουλος της Accor στην Ευρώπη, οι ταχέως μεταβαλλόμενες προσδοκίες των επισκεπτών έχουν ωθήσει την καθαριότητα στην κορυφή της ατζέντας.
“Οι επισκέπτες μας πρέπει να καθησυχαστούν για την υγιεινή στα δωμάτια, στο λόμπι ή στο σπα, τονίζει ο Franck Gervais.
Εργαστήκαμε για να αναπτύξουμε ένα πρωτόκολλο που μπορεί να εφαρμοστεί σε ολόκληρη τη βιομηχανία. Έχουμε προσπαθήσει να χτίσουμε πρότυπα που υπερβαίνουν το ελάχιστο, και αυτό θα είναι σημαντικό για την ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης των πελατών μας”.
Η Accor διαθέτει 3.000 ξενοδοχεία σε 40 χώρες της Ευρώπης και καθώς οι επισκέπτες επιστρέφουν, οι προσδοκίες τους θα αλλάξουν. Και η Accor πρέπει να προσαρμοστεί.
“Παράλληλα, θα υπάρξει επανεστίαση σε ψηφιακά εργαλεία, αναφέρει ο CEO της Accor
Στους τομείς της πολυτέλειας ή του τρόπου ζωής, οι προσδοκίες είναι διαφορετικές για τον πελάτη και θα χρειαστεί περισσότερη βελτίωση.
Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ψηφιακά εργαλεία, για να κάνουμε το ταξίδι των πελατών όσο το δυνατόν πιο εύκολο”.