Η σύμπραξη του online ταξιδιωτικού πρακτορείου Alibaba Group και της Holding Fliggy δημιούργησαν μια συμμαχία με 15.000 παρόχους διαμονής. Στόχος είναι να στηρίξει τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία της Κίνας ώστε να βρουν περισσότερους πελάτες.
Η συμμαχία από το Σεπτέμβριο έως σήμερα, καλύπτει τώρα 600.000 δωμάτια σε 300 κινέζικες πόλεις.
“Η συμμαχία επιδιώκει να παρέχει τεχνική υποστήριξη και έξυπνο υλικό στο μέλλον, στους παρόχους διαμονής”, δήλωσε ο Fan Chi, αντιπρόεδρος του Alibaba Group.
Η Κίνα έχει περίπου 1 εκατομμύριο ανεξάρτητα ξενοδοχεία, που αντιπροσωπεύουν πάνω από το 85% του συνόλου της χώρας, σύμφωνα με στοιχεία της Fliggy. Ωστόσο, αυτοί οι πάροχοι διαμονής έχουν συνήθως λιγότερα από 80 δωμάτια και δεν έχουν ισχυρή επωνυμία και διατήρηση χρηστών.