Ποσοστό 62,1% των ταξιδιωτών LGBTQ+ στρέφονται στην τεχνητή νοημοσύνη για καινοτόμο ταξιδιωτικό σχεδιασμό, αποκαλύπτοντας μια αυξανόμενη τάση στις εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες με γνώμονα την τεχνολογία.

Αυτό αποκαλύπτει η τελευταία έρευνα από τον κορυφαίο ταξιδιωτικό εκδότη Matador Network.

Ταυτόχρονα, οι ταξιδιώτες LGBTQ+ έχουν σχεδόν 16% περισσότερες πιθανότητες να έχουν ήδη χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη για ταξίδια και 25% περισσότερες πιθανότητες να σχεδιάσουν να χρησιμοποιήσουν τεχνητή νοημοσύνη για τα καλοκαιρινά τους ταξίδια.

Επισημαίνεται ότι η παγκόσμια αγορά ταξιδιών LGBTQ+ αποτιμάται σε πάνω από 200 δισ. δολάρια, με την κοινότητα LGBTQ+ των ΗΠΑ να ξοδεύει περίπου το 10% της αγοραστικής της δύναμης για ταξίδια.