Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Ιουλίου ανακοίνωσε η Ryanair, επιβεβαιώνοντας πως παραμένει πρώτη στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη.

Πιο συγκεκριμένα:

· Το 83% των περισσότερων από 69,000 πτήσεων αφίχθησαν στην ώρα τους (μείωση λόγω καιρού και καθυστερήσεων των ΕΕΚ)
· Κάθε 1,000 επιβάτες αντιστοίχισαν σε 2 παράπονα
· Κάθε 1,000 επιβάτες αντιστοίχισαν σε λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή
· Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair σημείωσε ρεκόρ επιβατικής κίνησης τον Ιούλιο, μεταφέροντας 12,6 εκατομμύρια πελάτες.

Με το 83% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, τον Ιούλιο γίναμε η πρώτη αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη που μετέφερε 1 δισεκατομμύριο επιβάτες από το 1985.

Μέσω του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε ακόμα περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”