Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Απριλίου ανακοίνωσε η Ryanair. Συγκεκριμένα:
- 90% των 57,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Απρίλιο
- Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες
- 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 2,000 επιβάτες
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες
Ο Robin Kiely της Ryanair δηλωσε:
“H Ryanair μετέφερε πάνω από 9.9 εκατομμύρια πελάτες τον Απρίλιο με το 90% των 57,000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Με ενισχυμένο δίκτυο και περισσότερες αναβαθμίσεις ενόψει του 3ου έτους του προγράμματος “AlwaysGettingBetter’’, η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη. ”
Απρίλιος | 2015 | 2016 |
Πτήσεις στην ώρα τους | 90% | 90% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.94 | 1.52 |
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.48 | 0.50 |
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες | 99% | 99% |