Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Απριλίου ανακοίνωσε η Ryanair. Συγκεκριμένα:

  • 90% των 57,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Απρίλιο
  • Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες
  • 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 2,000 επιβάτες
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες

Ο Robin Kiely της Ryanair δηλωσε:

“H Ryanair μετέφερε πάνω από 9.9 εκατομμύρια πελάτες τον Απρίλιο με το 90% των 57,000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Με ενισχυμένο δίκτυο και περισσότερες αναβαθμίσεις ενόψει του 3ου έτους του προγράμματος “AlwaysGettingBetter’’, η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη. ”

Απρίλιος 2015 2016
Πτήσεις στην ώρα τους 90% 90%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 0.94 1.52
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες 0.48 0.50
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες 99% 99%