Λίγο πριν την μεγάλη τουριστική έκθεση του Λονδίνου WTM 2012 θα δοθούν τα πρώτα δείγματα γραφής της νέας πολιτικής που θα ακολουθήσει η τουριστική ηγεσία του τόπου, τόσο σε επίπεδο στρατηγικής όσο και σε επίπεδο Μάρκετιγκ. 

Αυτό τουλάχιστον τόνισε ο νέος γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Νίκος Καραχάλιος σε συνάντηση που είχε με δημοσιογράφους. Γνώστης της τουριστικής πραγματικότητας, όπως τουλάχιστον φάνηκε από την πρώτη επαφή με το σύνολο του τουριστικού τύπου, προανήγγειλε και αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των τουριστικών γραφείων.  Οπως άφησε να εννοηθεί τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό θα πρέπει να είναι σημεία πώλησης του ελληνικού τουρισμού ακολουθώντας συγκεκριμένη στρατηγική και όχι μονο σημεία επικοινωνίας με τους πολίτες του κόσμου.

Σε κάθε περίπτωση ενδιαφέρον αποκτά τι εξέλιξη θα έχει το σήριαλ της σύστασης της κοινής εταιρίας Μάρκετιγκ ΕΟΤ και ΣΕΤΕ, με τον κ. Καραχάλιο να μην θέλει να προβεί σε καμία ανακοίνωση για το τι μέλλει γεννέσθαι.