Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Google με νέα εργαλεία βοηθά τους τουριστικούς πράκτορες να προσεγγίσουν περισσότερους ταξιδιώτες, σε περιηγήσεις και δραστηριότητες.
«Τον τελευταίο χρόνο, είδαμε τις αναζητήσεις για «διασκεδαστικές δραστηριότητες» να φτάνουν σε υψηλό επίπεδο όλων των εποχών στις ΗΠΑ, λέει ο Richard Holden, αντιπρόεδρος ταξιδιωτικών προϊόντων της Google.
Γι’ αυτό συνεχίζουμε να διευκολύνουμε τους ταξιδιώτες να ανακαλύπτουν πράγματα να κάνουν στο Google και τις επιχειρήσεις να συνδέονται με τους νέους πιθανούς πελάτες καθώς σχεδιάζουν τα ταξίδια τους.»
Πώς η Google βοηθά τους τουριστικούς πράκτορες να προσεγγίσουν περισσότερους ταξιδιώτες
Σύντομα η Αναζήτηση και οι Χάρτες Google θα εμφανίζουν τιμές και συνδέσμους για κρατήσεις σε οργανωτές περιηγήσεων και δραστηριοτήτων όταν οι χρήστες αναζητούν το όνομα της επιχείρησης τους.
Επιπλέον, οι ιδιοκτήτες αξιοθέατων μπορούν πλέον να επεξεργάζονται απευθείας τις τιμές των εισιτηρίων τους στην Αναζήτηση και στους Χάρτες μέσω του εταιρικού προφίλ τους στο Google. Η υπηρεσία θα είναι σύντομα διαθέσιμη και για τουριστικούς πράκτορες και δραστηριότητες.
Όπως επισημαίνει η Google «αυτός είναι ένας απλός και δωρεάν τρόπος για να εμφανίσετε τις τιμές των εισιτηρίων σας και τους συνδέσμους κράτησης στην καταχώριση αξιοθέατων σας χωρίς να χρειάζεστε τρίτο μέρος ή μια περίπλοκη ρύθμιση.»
Μέχρι τώρα, οι επιχειρηματίες που ήθελαν να συμμετάσχουν σε μορφές διαφημίσεων έπρεπε να συνεργαστούν με έναν «πάροχο συνδεσιμότητας», μια τρίτη εταιρεία ταξιδιωτικής τεχνολογίας που βοηθά τις επιχειρήσεις να διανέμουν τις τιμές μέσω διαφόρων καναλιών.
Οι ιδιοκτήτες και οι χειριστές θα εξακολουθούν να έχουν την επιλογή να συνεργάζονται με παρόχους συνδεσιμότητας.
Στόχος της Google η πληρέστερη εικόνα πληροφοριών
Για την Google, ο στόχος είναι να αποκτήσει «την πληρέστερη εικόνα των πληροφοριών για εμφάνιση στους χρήστες, έτσι ώστε να αισθάνονται σίγουροι ότι επιλέγουν από τη μεγαλύτερη ποικιλία».
Νωρίτερα φέτος, η Google άρχισε να εμφανίζει δωρεάν συνδέσμους κρατήσεων ξενοδοχείων με οργανική κατάταξη στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης και στους Χάρτες Google.
Η εταιρεία πρόσθεσε επίσης «επίπεδα ενδιαφέροντος» στους Χάρτες για να βοηθήσει τους χρήστες να περιορίσουν το πού θα μείνουν σε μια πόλη.
Οι Χάρτες Google έχουν περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες μηνιαίως και περισσότερο από το 50% της χρήσης των Χαρτών είναι κινητές συσκευές, σύμφωνα με την εταιρεία.