
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Στις τιμές ξενοδοχείων με επίκεντρο την τεχνητή νοημοσύνη, επενδύει η Trivago εξαγοράζοντας τον πάροχο μηχανών κρατήσεων “λευκής ετικέτας” Holisto.
Η εταιρεία προχώρησε στην στρατηγική επένδυση στο πλαίσιο μιας νέας προσπάθεια ενίσχυσης των μετατροπών την ίδια ημέρα.
«Η επένδυση και η ισχυρότερη συνεργασία θα μας επιτρέψουν να προσφέρουμε το «Trivago Book & Go» σε όλους τους συνεργάτες, δήλωσε ο Johannes Thomas, διευθύνων σύμβουλος της Trivago.
Στόχος μας είναι να παρέχουμε μια πιο συνεπή εμπειρία κράτησης για τους χρήστες μας και να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας να αυξήσουν τις μετατροπές.
Το αποτύπωμα της Holisto στη βελτιστοποίηση τιμών και την ακρίβεια τιμών είναι το καλύτερο στην κατηγορία.
Η ομάδα τους αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιστοποιήσει την έκθεση τιμών και τη δυναμική τιμολόγηση».
Ζημιές στο δεύτερο τρίμηνο
Καθώς η Trivago ανακοίνωσε τη νέα της επένδυση, έκανε γνωστό πως τα συνολικά έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο ανήλθαν σε 118,6 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 5% από 124,4 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι.
Ανέφερε επίσης καθαρή ζημία 4,9 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με καθαρά έσοδα 5,8 εκατ. ευρώ το δεύτερο τρίμηνο του 2023.
Το προσαρμοσμένο EBIDTA αναφέρθηκε με ζημίες 5,4 εκατ. ευρώ έναντι 12,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Τα έσοδα από παραπομπές ανήλθαν στα 117,2 εκατ. ευρώ για το τρίμηνο, μειωμένα κατά 4% σε ετήσια βάση από 122,6 εκατ. ευρώ πέρυσι.
- Η εταιρεία σημείωσε κέρδη εσόδων από παραπομπές για το τρίμηνο στην Αμερική, τα οποία αυξήθηκαν κατά 5% σε ετήσια βάση στα 47,9 εκατομμύρια ευρώ.
- Ωστόσο, αυτά τα κέρδη υπεραντισταθμίστηκαν από τις απώλειες στην «Αναπτυγμένη Ευρώπη», που ανήλθε στα 47 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας πτώση 9,7% σε ετήσια βάση.
- Τα έσοδα από παραπομπές στην κατηγορία “Υπόλοιπος κόσμος” μειώθηκαν λιγότερο από 1% στα 22,4 εκατ. ευρώ.
Οι διαφημιστικές δαπάνες αυξήθηκαν για το τρίμηνο σχεδόν 11% σε ετήσια βάση σε 95,5 εκατομμύρια ευρώ παγκοσμίως. Η απόδοση των διαφημιστικών δαπανών μειώθηκε κατά 16% για το τρίμηνο, από 37,8 εκατ. ευρώ πέρυσι σε 21,7 εκατ. ευρώ για την περίοδο μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου.
Η Trivago υπογράμμισε ότι συνεχίζει να αντιμετωπίζει αντίθετους ανέμους στα κανάλια μάρκετινγκ απόδοσης, μια τάση που ξεκίνησε πέρυσι με την αλλαγή της μορφής διαφήμισης της Google – και αυτή που αναμένει να συνεχιστεί για το υπόλοιπο του έτους. Ετσι αναμένει ότι τα έσοδα από την επισκεψιμότητα των επώνυμων καναλιών της θα βοηθήσουν στην ενίσχυση των αποτελεσμάτων της.
Τα κέρδη δεύτερου τριμήνου της Trivago έρχονται αφού η εταιρεία σημείωσε καθαρές ζημιές σε ετήσια βάση κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, σε σύγκριση με καθαρά κέρδη το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Μετά το κλείσιμο του περασμένου έτους, η εταιρεία δήλωσε ότι βασιζόταν στις δαπάνες μάρκετινγκ για να ενισχύσει τα αποτελέσματα της.