Ένα σφάλμα λογισμικού ήταν η αιτία παραβίασης των προσωπικών δεδομένων 285 μελών του προγράμματος τακτικών επιβατών (KrisFlyer) της Singapore Airlines (SIA).
Σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία παραβιάστηκαν διάφορες προσωπικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων διαβατηρίου και πτήσης.
Ένας πελάτης SIA ήταν σε θέση να δει τα προσωπικά δεδομένα κάποιου άλλου, αφού συνδεθεί στον λογαριασμό Krisflyer χρησιμοποιώντας το αναγνωριστικό χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης του.
Αυτές οι λεπτομέρειες περιλάμβαναν το επερχόμενο ταξίδι του άλλου μέλους, όπως τον προορισμό και την ημερομηνία αναχώρησης, καθώς και τις πρόσφατες συναλλαγές του, που περιλαμβάνουν τον αριθμό των μιλίων που έχει μετατρέψει χρησιμοποιώντας σημεία από την πιστωτική του κάρτα.
“Διαπιστώσαμε ότι το πρόβλημα ήταν από ένα σφάλμα λογισμικού και δεν ήταν αποτέλεσμα παραβίασης των λογαριασμών των συστημάτων μας, δήλωσε εκπρόσωπος της Singapore Airlines.
Η περίοδος κατά την οποία συνέβη το περιστατικό ήταν μεταξύ 2 τα ξημερώματα και 12 το μεσημέρι, ώρα Σιγκαπούρης, στις 4 Ιανουαρίου 2019. Το θέμα επιλύθηκε”.
Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι θα έρθει σε επαφή με όλους τους ενδιαφερόμενους πελάτες και ότι έχει “ενημερώσει εθελοντικά” την Επιτροπή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της Σιγκαπούρης σχετικά με την παραβίαση δεδομένων.