Παρά το γεγονός ότι οι προβλέψεις για την ισπανική τουριστική βιομηχανία φαίνονται ζοφερές, ορισμένοι ειδικοί στρέφονται προς μια πιο αισιόδοξη προοπτική.

Τον εγχώριο τουρισμό. Οι Ισπανοί θα μπορούσαν να αντισταθμίσουν τις απώλειες του καλοκαιριού. Συνεπώς, οι επιχειρήσεις πρέπει να επικεντρωθούν σε αυτόν.

Οι απώλειες θα μπορούσαν να εκτιμηθούν σε 90 δις. ευρώ εάν χαθεί το καλοκαίρι, μια εποχή αιχμής που αντιστοιχεί στο 12,5% έως 13% του ΑΕΠ. Αυτά αναφέρει το συμβούλιο τουρισμού της Ισπανίας.

Ένα καλό παράδειγμα ευέλικτης σκέψης είναι το νησί Γκραν Κανάρια. Ο τοπικός τουριστικός συμβούλιο ξεκίνησε την εκστρατεία #muchoporvivir με στόχο τον τοπικό τουρισμό.

Τέλος, μελέτη της Deloitte δείχνει ότι οι Ισπανοί πολίτες δεν θα συνεχίσουν να ταξιδεύουν στο εξωτερικό μέχρι το τέλος του 2020. Με τη σειρά τους, αυτό θα μπορούσε να έχει αντίθετο αποτέλεσμα.

Αυτό σημαίνει ότι ο ισπανικός πληθυσμός θα επιλέξει να ταξιδέψει μέσα στη χώρα. Κάτι που θα μπορούσε να αντισταθμίσει το αναμενόμενες απώλειες αυτού του καλοκαιριού.