costa-navarino1Στην επέκταση και τον εκσυγχρονισμό των καταλυμάτων τους επενδύουν οι ξενοδόχοι των μεσογειακών προορισμών που έχουν πληγεί από την κρίση, προκειμένου να αυξήσουν τη ζήτησή τους. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του γερμανικού τύπου, οι ξενοδόχοι της Ισπανίας, της Ελλάδας, της Τουρκίας και της Αιγύπτου επενδύουν σε μοναδική σχεδίαση, αλλά και νέες πρωτοποριακές ιδέες για να αυξήσουν τον ανταγωνισμό τους.

Στην Ισπανία συγκεκριμένα, όμιλοι όπως οι Riu και Iberostar επενδύουν σημαντικά ποσά στην ανακαίνιση μεγαλύτερων ξενοδοχείων. Λόγου χάρη, το ξενοδοχείο San Francisco του ομίλου Riu στη Μαγιόρκα υπέστη λίφτινγκ και ανοίγει εκ νέου ως ξενοδοχείο μόνο για ενήλικες. Ταυτόχρονα, ο μεγαλύτερος ισπανικός ξενοδοχειακός όμιλος Melia επαναφέρει το Sol Wave House στη Μαγιόρκα ως το πρώτο ξενοδοχείο εμπειρίας Twitter στον κόσμο που απευθύνεται σε νέους και λάτρεις του διαδικτύου.

Παράλληλα, και στην Ελλάδα το πολυτελές πελοποννησιακό θέρετρο Costa Navarino επεκτείνεται, καθώς είναι υπό κατασκευή το τρίτο ξενοδοχείο στην περιοχή, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2020. Ταυτόχρονα, οι ξενοδόχοι της Τουρκίας υποστηρίζουν ότι σε πέντε χρόνια από τώρα η γειτονική χώρα θα έχει 5 ή 6 κυρίαρχες ξενοδοχειακές αλυσίδες με τουλάχιστον 10-15 ξενοδοχεία η καθεμία, με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός να είναι σκληρός ιδιαίτερα για τις μικρότερες αλυσίδες.

Τέλος, οι ξενοδόχοι της Αιγύπτου, ο τουρισμός της οποίας έχει πληγεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια σκοπεύουν να επενδύσουν ξανά σε ξενοδοχεία και προσωπικό, όπως για παράδειγμα στην κατασκευή “θεματικών” καταλυμάτων που θα απευθύνονται σε ενήλικες ή σε οικογένειες.