Στους Ινδούς millennials στοχεύει το Συμβούλιο Τουρισμού της Σιγκαπούρης (STB). Με ένα νέο βίντεο ενθαρρύνει το ταξίδι στη Σιγκαπούρη, εκθειάζοντας ένα πρωτοποριακό πνεύμα και χρησιμοποιώντας την αγγλική μουσική, την ποπ κουλτούρα και την ψυχαγωγία ως τρόπο σύνδεσης με τους νεαρούς Ινδούς, οι οποίοι είναι πιο τολμηροί και αναζητούν εμπειρίες όταν ταξιδεύουν.

«Προσβλέπουμε σε έναν μοναδικό και συναρπαστικό τρόπο παρουσίασης της Σιγκαπούρης στο νέο Ινδικό κοινό, δηλώνει σε ανακοίνωση του το Συμβούλιο Τουρισμού της Σιγκαπούρης
Μέσω του βίντεο, θα ανακαλύψουν τόσο γνωστές όσο και διαφορετικές πτυχές της Σιγκαπούρης. Η πόλη προσφέρει πολλά επίπεδα εμπειριών που οι νέοι ταξιδιώτες θα απολαύσουν και τους καλωσορίζουμε να τα ανακαλύψουν”