Ορισμένοι από τους μεγαλύτερους παρόχους ταξιδιών και φιλοξενίας στον κόσμο δεν κατάφεραν να αντιμετωπίσουν τις ευπάθειες στην ασφάλεια των διαδικτυακών πλατφορμών τους. Παρά το γεγονός ότι ορισμένοι έχουν ήδη υποστεί διαρροές δεδομένων υψηλού προφίλ.

Αυτό αποκαλύπτει έρευνα του Which που διεξήχθη σε συνεργασία με τους εμπειρογνώμονες ασφαλείας της 6point6.

Εκατοντάδες τρωτά σημεία

Οι ειδικοί αξιολόγησαν την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο 98 διαφορετικών ταξιδιωτικών εταιρειών.

Και βρήκαν εκατοντάδες τρωτά σημεία που υπάρχουν στους ιστότοπους μεγάλων αεροπορικών εταιρειών, ξενοδοχειακών αλυσίδων, κρουαζιερόπλοιων, ταξιδιωτικών πρακτορείων και ιστότοπων κρατήσεων.
Τα ευρήματα της έρευνας συλλέχθηκαν τον Ιούνιο του 2020.

Η Marriott, η British Airways και η EasyJet είναι στην πεντάδα των πέντε χειρότερων εταιρειών όσον αφορά στα κενά στην ασφάλεια των δεδομένων. Έχοντας ενδεχομένως τον πιο σοβαρό και υψηλότερο αριθμό κινδύνων.

Και οι τρεις εταιρείες έχουν ήδη υποστεί παραβιάσεις της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Παραβιάστηκαν περίπου 350 εκατομμύρια προσωπικές πληροφορίες πελατών τους. Γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα εκατοντάδες εκατομμύρια προτεινόμενα πρόστιμα από τις ρυθμιστικές αρχές.

Οι πέντε εταιρείες

  1. Marriott
  2. EasyJet
  3. British Airways
  4. American Airlines
  5. Lastminute

“Οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να προστατεύσουν καλύτερα τους πελάτες τους από απειλές στον κυβερνοχώρο, επισημαίνει ο Ρόρι Μπόλαντ, υπεύθυνος του Which για τον ταξιδιωτικό κλάδο.

Διαφορετικά οι Αρχές πρέπει να παρέμβουν με ποινικές ενέργειες, συμπεριλαμβανομένων αυστηρών προστίμων”.