Η μακρόχρονη μάχη της Booking.com για το εμπορικό σήμα της παραπέμπεται στο Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ για την τελική απόφαση.

Το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων (USPTO) των ΗΠΑ απέρριψε την προσφορά εμπορικών σημάτων της Booking.com το 2016 ισχυριζόμενο ότι ήταν πολύ γενικός όρος.
Μετά την απώλεια μιας επόμενης προσφυγής, η Booking.com παρέπεμψε την υπόθεση της στο ομοσπονδιακό δικαστήριο.
Η εταιρεία στήριξε τα επιχειρήματά της με στοιχεία από έρευνες πελατών. Από αυτά προκύπτει ότι το 74,8% των καταναλωτών προσδιόρισε τη λέξη «Booking.com» με το εμπορικό σήμα αντί για έναν γενικό όρο.
Το δικαστήριο υποστήριξε την εταιρεία, λέγοντας ότι το όνομα της είναι αρκετά «διακριτικό» χάρη στο .com, που προστατεύει το εμπορικό σήμα.

Το USPTO διατήρησε την απόφασή του και αιτήθηκε στο Ανώτατο Δικαστήριο να επανεξετάσει την απόφασή του.
Το Ανώτατο Δικαστήριο αναμένεται να αποφανθεί μέχρι το τέλος του 2020.