Η ταξιδιωτική και ξενοδοχειακή βιομηχανία εστιάζει σε μεγάλο βαθμό στο online travel marketing, σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας SmarterHQ, Cheetah Digital, Liveclicker και MailCharts.
Ειδικότερα, η έρευνα B2C διαπίστωσε επίσης ότι το 63% των ταξιδιωτικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων προσέχουν πολύ τα μηνύματα που αποστέλλουν σε μεμονωμένους πελάτες, σε αντίθεση με αυτά του μαζικού μάρκετινγκ.
Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα σοφό, δεδομένου ότι το 70% των millennials είναι απογοητευμένοι από τη λήψη άσχετων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σύμφωνα με τη μελέτη.
“Ενώ η” εξατομίκευση “είναι ένα “κουτσομπολιό” για τους εμπόρους εδώ και χρόνια, είναι σαφές ότι τα εμπορικά σήματα έχουν ακόμη δρόμο να διανύσουν προκειμένου να τελειοποιήσουν τα εξατομικευμένα μηνύματα, καθώς οι καταναλωτές ολοένα και περισσότερο απογοητεύονται από τη γενική επικοινωνία, η οποία απέχει κατά πολύ από τις προσωπικές τους προτιμήσεις και ενδιαφέροντα.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 51% των συμμετεχόντων δίνει προτεραιότητα στη δημιουργία εξατομικευμένης εμπειρίας για τον πελάτη.
Επίσης, το 18% των συμμετεχόντων αυξάνουν τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ φέτος, με ιδιαίτερη έμφαση στο πολυκαναλικό μάρκετινγκ (μάρκετινγκ μέσω άμεσων και έμμεσων καναλιών, όπως e-mail, κοινωνικά μέσα και εφαρμογές για κινητά).
Παράλληλα, οι έμποροι επενδύουν 26% περισσότερο στη διαφήμιση πολλαπλών καναλιών σε σχέση με άλλες προσεγγίσεις με ένα κανάλι.
Τέλος, το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προσέφερε την πιο αποδοτική επένδυση για το 54% των ερωτηθέντων, λόγω του ότι είναι φθηνό να εφαρμοστεί ενώ είναι πιο συνεπές στην αφοσίωση των πελατών.