Στις θεμελιώδεις έννοιες και τα εργαλεία του Digital Marketing και Online Πωλήσεων εκπαιδεύτηκαν οι ξενοδόχοι του Ηρακλείου. Στόχος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου που διοργάνωσε τα σεμινάρια ήταν να αξιοποιήσουν τα ξενοδοχεία, την τεχνολογία.
Εξαιρετικές παρουσιάσεις για τις τεχνικές βελτιστοποίησης των online πωλήσεων και των εσόδων των ξενοδοχείων έγιναν από τα στελέχη της Eyewide, η Expedia παρουσίασε τα Travel Ads, ένα νέο εργαλείο marketing ενώ η Primal RES παρουσίασε τα νέα χαρακτηριστικά που αναπτύσσει στο ιδιαίτερα διαδεδομένο Channel Manager, προκειμένου να κατακτήσει τις διεθνείς αγορές αλλά και να βοηθήσει τα ξενοδοχεία να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που δίνουν οι νέες τεχνολογίες.
Η RevitUp παρουσίασε θέματα που αφορούν στα Online Sales, Revenue Management, Demand Leveraging through Performance Digital Marketing και καθώς και τα πρωτοποριακά εργαλεία που χρησιμοποιούν οι Leadersστην αγορά φιλοξενίας που στοχεύουν στο Online Revenue Maximization.
Επιλεγμένα Στελέχη Πωλήσεων και Marketing, Revenue Managers εμβληματικών ξενοδοχείων από όλη την Κρήτη, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων αλλά και εργαζόμενοι σε εταιρείες τεχνολογίας (πάνω από 180 συμμετοχές) συνέθεσαν ένα ακροατήριο υψηλού επιπέδου το οποίο γέμισε ασφυκτικά την αίθουσα και με τις εύστοχες ερωτήσεις του έβαλε ψηλά τον πήχη κι έδωσε ραντεβού σε ένα χρόνο για το 2ο Hotel Online Sales & Digital Marketing Master class που δείχνει ότι θα γίνει θεσμός.