Η 28η Δεκεμβρίου αποτελεί την καταληκτική ημερομηνία υποβολής δήλωσης συμμετοχής ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο 2ο Greek Tourism Workshop που θα πραγματοποιηθεί, στην Τεχεράνη, στις 12 Ιανουαρίου 2016. Επισημαίνεται ότι στην εν λόγω εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί σε πολυτελές ξενοδοχείο της πρωτεύουσας του Ιράν θα παρευρεθεί η αν. υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά.

Ήδη οι συμμετοχές ξενοδοχείων ξεπέρασαν τις 12 και τις προσεχείς ημέρες αναμένεται το κλείσιμο συμφωνιών με τις υπόλοιπες τουριστικές επιχειρήσεις. To 2o Greek Tourism Workshop έχει ως στόχο την καθιέρωση της Ελλάδας στην ιρανική αγορά και γίνεται με παρακαταθήκη τις ιδιαίτερα επιτυχημένες διοργανώσεις των 1ων Greek Tourism Workshops, o όμιλος Mideast και η Tourism Today Events προχωρούν στο έτι περαιτέρω άνοιγμα των αγορών αυτών προς την Ελλάδα και την ενίσχυση της ροής επισκεπτών υψηλού εισοδήματος προς τη χώρα μας.

Μετά την Τεχεράνη στις 12 Ιανουαρίου 2016, στο πλαίσιο του 2ου Greek Tourism Workshop θα ακολουθήσει η με στόχο την προσέγγιση της αραβικής αγοράς, εκδήλωση στη Σαουδική Αραβία στο Ριάντ στις 5 Απριλίου 2016 και η αντίστοιχη στα Αραβικά Εμιράτα στο Αμπου Ντάμπι την άνοιξη (η ακριβής ημερομηνία θα ανακοινωθεί προσεχώς) του 2016.  

Σημειώνεται ότι και τα 2ο Greek Tourism Workshops διενεργούνται υπό την αιγίδα των υπουργείων Τουρισμού και του ΕΟΤ με τη συνεργασία κορυφαίων τουριστικών επιχειρήσεων. Αποτελεί κοινή πρωτοβουλία της Tourism Today Events και της Mideast (φορείς με ιδιαίτερη εμπειρία στη διοργάνωση B2B εκδηλώσεων αλλά και βαθιά γνώση της τουριστικής αγοράς των αραβικών χωρών) και έχει ως στόχο τη δυναμική διείσδυση της Ελλάδας στην εν αναπτύξει και διαρκώς αυξανόμενη, ειδικά στον τομέα του τουρισμού πολυτελείας, τουριστική αγορά της Σαουδικής Αραβίας, των Εμιράτων και του Ιράν.

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων θα πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις ελληνικών προορισμών σε ένα επιλεγμένο κοινό τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και μέσων ενημέρωσης. Παράλληλα, θα διενεργηθούν business to business επαφές των συμμετεχουσών ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων με προκαθορισμένα ραντεβού με τους κατά τόπους Tour Operators και ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Η επιλογή των συγκεκριμένων χωρών δεν είναι τυχαία δεδομένου ότι υπάρχουν απευθείας πτήσεις από τις εν λόγω αγορές προς την Ελλάδα, δρομολόγια τα οποία το 2016 θα επαυξηθούν. Επισημαίνεται ότι το 2016 αποτελεί χρονιά ορόσημο για το Ιράν αφού είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την άρση του embargo, εξέλιξη που προμηνύει εκτόξευση της ιρανικής τουριστικής αγοράς προς το εξωτερικό. Ως εκ τούτου τo Greek Tourism Workshop φιλοδοξεί να αντλήσει σημαντικό μερίδιο της νέας αγοράς για τη χώρα μας. Υπογραμμίζεται ότι η διοργάνωση ειδικών εκδηλώσεων για τον ελληνικό τουρισμό, στηρίζεται αφενός στην ζήτηση τουριστικών πρακτόρων από τις εν λόγω αγορές για την πραγματοποίηση τουριστικών πακέτων πολυτελείας, κατά κύριο λόγο, προς τη χώρα μας αλλά και από το γεγονός της δυναμικής ανάπτυξης των αναφερόμενων τουριστικών αγορών.

Η Ιδιοκτήτρια και Γενική Διευθύντρια της Mideast Travel, Κατερίνα Μούσμπε, αναφερόμενη στο 2ο Greek Tourism Workshop δηλώνει:

«Οι εν λόγω εκδηλώσεις αποτελούν μοναδική ευκαιρία για όλους τους ελληνικούς τουριστικούς φορείς να αναδείξουν τα προϊόντα τους σε αγορές με απεριόριστες δυνατότητες, ξεκινώντας από τον απλό τουρίστα και φτάνοντας σε Πριγκηπικά μέλη της Βασιλικών οικογενειών. Επιπλέον, χάρη στην απευθείας αεροπορική σύνδεση που υπάρχει πια μεταξύ της Αθήνας και των πρωτευουσών των εν λόγω χωρών, οι πελάτες αυτών των αγορών καλούνται να αλλάξουν τις – μέχρι σήμερα – ταξιδιωτικές τους συνήθειες, και να επισκέπτονται όχι μόνο όλες τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αλλά και την Ελλάδα».

Γιατί να συμμετέχουν οι Ελληνικές Επιχειρήσεις

  • Το Greek Tourism Workshop είναι το μοναδικό στο είδος του που προσεγγίζει την αναπτυσσόμενη και καίριας σημασίας, για τη χώρα μας, αγορά της Σαουδικής Αραβίας, των Αραβικών Εμιράτων και του Ιράν (όπου έληξε πρόσφατα και το embargo).
  • Η ελληνική αντιπροσωπεία θα αποτελείται από αυστηρά επιλεγμένους επιχειρηματίες της ελληνικής αγοράς τουρισμού.
  • Οι τοπικοί πράκτορες αποτελούν την αφρόκρεμα του χαρτοφυλακίου πελατών και συνεργατών της Mideast Travel Worldwide, μίας εταιρίας με μοναδική εξειδίκευση σε αυτήν την αγορά.
  • Οι τοπικοί πράκτορες που θα συμμετάσχουν είναι οι πραγματικοί δυνητικοί πελάτες σε αυτή την αγορά.