Με ένα μεγάλο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού κάτω από lockdown, μάρκες φιλοξενίας και ευεξίας αξιοποιούν ψηφιακές πλατφόρμες για να σφυρηλατήσουν νέες συνδέσεις με τους επισκέπτες και τους οπαδούς τους.

Συγκεκριμένα, η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των εμπορικών σημάτων ανεβάζει δωρεάν περιεχόμενο στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένων των συνεδριών διαλογισμού στο Facebook, μαθήματα μαγειρέματος και ενός σεμιναρίων στο Instagram για ασκήσεις αναπνοής.

Σύμφωνα με τον Beth McGroarty, αντιπρόεδρο της έρευνας στο Global Wellness Institute, η τάση ξεκινάει καθώς η ζήτηση για ηλεκτρονικά προγράμματα ευεξίας αυξάνεται εν μέσω της πανδημίας Covid-19.

“Οι άνθρωποι είναι πολύ επικεντρωμένοι στην ευεξία αυτή τη στιγμή”, δήλωσε ο McGroarty. “Είναι κολλημένοι στο σπίτι, έχουν χρόνο, ανησυχούν για το ανοσοποιητικό τους σύστημα και προσπαθούν να διατηρηθούν όσο το δυνατόν υγιείς. Το διαδίκτυο και όλες αυτές οι πλατφόρμες συνεχίζουν να μετατρέπονται σε γραμμές ζωής για τους ανθρώπους. ”

Παρέχοντας δωρεάν περιεχόμενο κατά τη διάρκεια της κρίσης, πρόσθεσε McGroarty, τα εμπορικά σήματα και οι αλυσίδες ξενοδοχείων μπορούν επίσης να προσελκύσουν τον κόσμο και να τους “κερδίσουν” , στοχεύοντας στην προτίμηση τους μετά το πέρας της πανδημίας.