kinezoi-touristesΣτρατηγική συνεργασία υπέγραψαν η εταιρεία τουριστικού μάρκετινγκ, επικοινωνίας και πωλήσεων Travel Media Applications με τον Σύνδεσμο Τουριστικών Γραφείων του Βιετνάμ VISTA (Vietnam Society of Travel Agents) με στόχο την αύξηση του εξερχόμενου τουρισμού από το Βιετνάμ προς τον υπόλοιπο κόσμο και κατ’ επέκταση στην Ελλάδα.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας η Travel Media Applications αναλαμβάνει το διεθνές μάρκετινγκ και τις πωλήσεις της έκθεσης VITM (Vietnam International Travel Market) η οποία διοργανώνεται από τον VISTA και είναι η μοναδική έκθεση εξερχόμενου τουρισμού στο Βιετνάμ. Η VITM διοργανώθηκε για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2013 με μεγάλη επιτυχία συγκεντρώνοντας περισσότερους από 400 εκθέτες από την Ασία και όλο τον κόσμο 2.000 επαγγελματίες επισκέπτες από τουριστικά γραφεία του Βιετνάμ και άλλες ασιατικές χώρες και 40.000 καταναλωτές. Παράλληλα, στη διάρκεια της έκθεσης έγιναν απευθείας πωλήσεις σε 4.000 πακέτα εσωτερικού, 2.000 πακέτα εξωτερικού και 10.000 αεροπορικά εισιτήρια.

Παράλληλα, η Travel Media Applications θα διοργανώσει ένα εκτενές εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα μέλη του VISTA που θα περιλαμβάνει σεμινάρια, παρουσιάσεις τουριστικών προϊόντων και προορισμών, ταξίδια γνωριμίας (fam trips) με στόχο την ενημέρωση των τουριστικών γραφείων εξερχόμενου τουρισμού του Βιετνάμ για νέα προϊόντα που μπορούν να πουλάνε προς τους πελάτες τους.

Η συνεργασία της TMA με τον VISTA θα υποστηριχθεί επικοινωνιακά από το δίκτυο ηλεκτρονικών τουριστικών εφημερίδων TravelDailyNews Media Network που περιλαμβάνει το TravelDailyNews International, το TravelDailyNews Asia-Pacific και το TravelDailyNews Greece & Cyprus.

Ο πρόεδρος του VISTA κ. Vu The Binh αναφερόμενος στη συνεργασία με την TMA σχολίασε ότι ο εξερχόμενος τουρισμός από το Βιετνάμ την τελευταία δεκαετία έχει ένα ρυθμό ανόδου +20% σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού και τόσο οι καταναλωτές όσο και τα τουριστικά γραφεία διψάνε για ενημέρωση και για γνωριμία με νέους προορισμούς και νέα τουριστικά προϊόντα που να ανταποκρίνονται στο προφίλ του σύγχρονου Βιετναμέζου ταξιδιώτη.

Ο ιδρυτής της TMA κ. Θεόδωρος Κουμέλης ανέφερε ότι το Βιετνάμ είναι μία νέα αγορά εξερχόμενου τουρισμού που προσελκύει το ενδιαφέρον όλων των παραδοσιακών προορισμών του δυτικού κόσμου. Οι Βιετναμέζοι καταναλωτές έχουν ήδη ταξιδέψει και γνωρίσει τους ασιατικούς προορισμούς και αποτελούν σημαντική αγορά για πολλούς από αυτούς. Η συγκεκριμένη χρονική στιγμή είναι η κατάλληλη για την Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και τους υπόλοιπους τουριστικούς προορισμούς διεθνώς να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους και να διευκολύνουν τα ταξίδια των Βιετναμέζων. Η ζήτηση έχει ήδη εκδηλωθεί με την Ευρώπη και τον Καναδά να κρατάνε αυτή τη στιγμή τα σκήπτρα στον εισερχόμενο τουρισμό από το Βιετνάμ. Ο ρόλος μας είναι να διευκολύνουμε την γνωριμία των τουριστικών γραφείων του Βιετνάμ με τους διεθνείς προορισμούς και τα τουριστικά προϊόντα με στόχο τη σύναψη συνεργασιών με DMCs από την Ευρώπη και όλο τον κόσμο.