Τα νεανικά ταξίδια αποτελούν ένα ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα της τουριστικής αγοράς της Γερμανίας, με αποτέλεσμα οι tour operators της χώρας να επεκτείνουν στο συγκεκριμένο target group τις προσφορές τους στην προσπάθειά τους να κερδίσουν νέους πελάτες, αναφέρει χαρακτηριστικά σε δημοσίευμά του το γερμανικό περιοδικό fvw.

Ειδικότερα, περίπου 6,9 εκατ. Γερμανοί ηλικίας μεταξύ 12 και 20 ετών, αποτελούν το ολοένα μεγαλύτερο και πιο ελκυστικό τμήμα της αγοράς για την ταξιδιωτική βιομηχανία. Σύμφωνα με το Reisenetz, την Ένωση των Tαξιδιωτικών Eπιχειρήσεων για τη Nεολαία, οι νέοι έως 26 ετών  πραγματοποιούν περίπου 60 εκατ. ταξίδια (αρκετών ημερών) ετησίως, συμπεριλαμβανομένων των 12,6 εκατ. σχολικών εκδρομών.

Παράλληλα, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, ως επί το πλείστον μικρά εξειδικευμένα γραφεία, αναφέρουν αυξημένες πωλήσεις και διεύρυνση στο φάσμα των προσφορών τους, ιδίως για ταξίδια τα οποία παραδοσιακά οργανώνονταν απευθείας από σχολεία, συλλόγους ή ενώσεις.

Τα περισσότερα πακέτα για σχολικές εκδρομές βασίζονται  στα ταξίδια με πούλμαν ή το τρένο σε ευρωπαϊκούς προορισμούς, αν και υπάρχει μια αύξηση στις κρατήσεις των πτήσεων. Τα προγράμματα συχνά καταρτίζονται σε στενή συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την ενσωμάτωση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στο ταξίδι.

Εν τω μεταξύ, κάποια άλλα ταξιδιωτικά πρακτορεία με εξειδίκευση σε ταξίδια από μεγαλύτερους εφήβους επίσης επεκτείνουν τα προγράμματά τους και σε μικρότερες ηλικίες. Συγκεκριμένα ο RUF Reisen έγινε πρόσφατα πρωτοσέλιδο προσφέροντας διακοπές κρουαζιέρας για νέους ηλικίας 16 ετών και άνω. Οι κρουαζιέρες, από το 2018 και μετά, θα περιλαμβάνουν ταξίδια στη Μεσόγειο και την Καραϊβική και στο Δούναβη.