Οι ταξιδιώτες θα προτιμούσαν να το διαχειρίζονται οι ταξιδιωτικοί πράκτορες τις κρατήσεις για τα επερχόμενα ταξίδια τους.

Αυτό αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα σε ευρωπαίους καταναλωτές από την παγκόσμια πλατφόρμα πληρωμών FinMont για να κατανοήσουν πώς αγοράζουν ταξίδια online, τι περιμένουν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας και τι μπορεί να τους εμποδίσει να ολοκληρώσουν την αγορά.

Εμπόδιο οι περίπλοκες διαδικασίες

Τα αποτελέσματα υπογράμμισαν πόσες ταξιδιωτικές κρατήσεις χάνονται λόγω περίπλοκων διαδικασιών πληρωμής, έλλειψης διαφάνειας ή λόγω μη προσφοράς προτιμώμενων τρόπων πληρωμής.

  • Σχεδόν το ένα πέμπτο (17%) των Ευρωπαίων ταξιδιωτών χρησιμοποιούν ταξιδιωτικούς πράκτορες για να διαχειριστούν τις ταξιδιωτικές τους ανάγκες, καθώς σχεδόν οι μισοί (47%) παραδέχονται ότι έχουν εγκαταλείψει τα ταξίδια στα μέσα της online διαδρομής κρατήσεων πτήσεων ή διακοπών λόγω της υπερβολικής περίπλοκης διαδικασίας.
  • Το 16% παραδέχτηκε ότι η κράτηση ταξιδίων μέσω Διαδικτύου ήταν πολύ χρονοβόρα και ασαφή.
  • Το 15% παραδέχτηκε ότι οι διαδικτυακές ταξιδιωτικές λύσεις δεν ήταν τόσο εύχρηστες όσο άλλες υπηρεσίες, όπως το λιανικό εμπόριο.

Περισσότερα ταξίδια το 2024

Με σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των ερωτηθέντων να επιβεβαιώνουν ότι σκοπεύουν να ταξιδέψουν περισσότερο το 2024, να χάσουν πιθανούς πελάτες λόγω περίπλοκων διαδικασιών, έλλειψης διαφάνειας ή ακόμη και να μην προσφέρουν τις σωστές μεθόδους πληρωμής θα μπορούσε να κοστίσει σε ορισμένες ταξιδιωτικές εταιρείες εκατομμύρια κρατήσεις.