Σύνταξη: tourismtoday.gr
Στόχος χάκερ (hacker) έγινε στις 6 Σεπτεμβρίου ο InterContinental Hotels Group (IHG), ιδιοκτήτης 17 εμπορικών σημάτων μεταξύ των οποίων το Holiday Inn και το Crowne Plaza.
Μετά από μια περίοδο διακοπής, μέχρι την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου ο IHG είχε ενεργοποιήσει εκ νέου τους ιστότοπους κρατήσεων και την εφαρμογή για κινητά μαζί με τα περισσότερα από τα άλλα κανάλια κρατήσεων και τα συστήματα δημιουργίας εσόδων της.
Όπως ανακοίνωσε ο IHG σήμερα Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου «η υπηρεσία στα τηλεφωνικά κέντρα κράτησης και εξυπηρέτησης πελατών έχει ανακτηθεί και όλα τα συστήματά μας αποκαταστάθηκαν.
Κατά τη διάρκεια της διακοπής στα κεντρικά μας συστήματα, τα ξενοδοχεία με την επωνυμία IHG συνέχισαν να λειτουργούν και μπορούσαν να κάνουν απευθείας κρατήσεις.»
Η εταιρεία επιβεβαίωσε επίσης ότι διενεργεί επανεξέταση των μέτρων ασφαλείας ως απάντηση στην κυβερνοεπίθεση.
Ένα ζευγάρι από το Βιετνάμ ανέλαβε την ευθύνη για την επίθεση. Ισχυρίστηκαν πως διέγραψαν τα δεδομένα της εταιρείας «για διασκέδαση» και ότι είχαν πρόσβαση στα συστήματα της εταιρείας μέσω ενός αδύναμου κωδικού πρόσβασης.
Η IHG δεν σχολίασε τη φύση της επίθεσης, αλλά είπε ότι δεν είχε δει στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι τα προσωπικά δεδομένα των επισκεπτών είχαν παραβιαστεί.
«Συνεχίσαμε να πραγματοποιούμε πρόσθετα βήματα ως μέρος των σχεδίων ανάκαμψης και διασφάλισης για την επανεξέταση και περαιτέρω ενίσχυση των μέτρων ασφαλείας μας, ανέφερε ο ξενοδοχειακός όμιλος.
Έχουμε επίσης αναφέρει την εγκληματική δραστηριότητα στις αρχές επιβολής του νόμου.
Συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε στενά με τα ξενοδοχεία και τους ιδιοκτήτες μας όλο αυτό το διάστημα».