Σύνταξη: tourismtoday.gr

Συγκρίσεις τιμών στις ταξιδιωτικές αναζητήσεις για βραχυχρόνιες ενοικιάσεις θα προσφέρει πλέον η Google, όπως κάνει για τις πτήσεις και τα ξενοδοχεία.

Οι χρήστες αναζήτησης στη Google που κάνουν κλικ σε μια συγκεκριμένη ιδιοκτησία θα μπορούν πλέον να συγκρίνουν τιμές από πολλούς ταξιδιωτικούς ιστότοπους στους οποίους αναφέρεται το ακίνητο και στη συνέχεια να κάνουν κράτηση.

Τα ακίνητα που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι αυτά που αναφέρονται μόνο σε διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, ιστότοπους metaverse ή παρόχους ενσωματωμένα στην Google, ώστε να μπορούν να κοινοποιούν τους συνδέσμους τιμολόγησης και κρατήσεων.

Απουσία Airbnb και Vrbo

Εμφανής είναι η απουσία της Airbnb. Αν και η Google δεν θα προσδιορίσει όλους τους συνεργάτες της, η κυρίαρχη OTA σε ενοικιάσεις για διακοπές δεν έχει διαθέσει το απόθεμα της στη μηχανή αναζήτησης στο παρελθόν.

Η Google άρχισε να καταχωρεί βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στην πλατφόρμα αναζήτησής της το 2019. Οι καταχωρίσεις από συνεργάτες που περιλάμβαναν μεταξύ άλλων το RedAwning και το Tripadvisor, αλλά όχι την Airbnb.

Επίσης, απουσιάζει η Vrbo ως επιλογή κράτησης από τη στιγμή που το Expedia Group απέσυρε τα ακίνητα του από την Google το 2021.

Ακόμη και χωρίς αυτές τις εταιρείες, η Google διαφημίζει την ευκολία της νέας της δυνατότητας.

«Ελπίζουμε ότι η σύγκριση τιμών θα βοηθήσει τους ταξιδιώτες να εξοικονομήσουν χρήματα, να κάνουν κράτηση με σιγουριά και να κάνουν τον προγραμματισμό του ταξιδιού λίγο πιο εύκολο», ανέφερε η εταιρεία.

Πόσο θα πληγεί η Airbnb

Δεδομένης της θέσης της Airbnb στην αγορά για άμεση επισκεψιμότητα στον ιστότοπο της εταιρείας, είναι απίθανο να πληγεί από τη νέα δυνατότητα της Google.

Όπως δήλωσε ο Charuta Fadnis, ανώτερος αντιπρόεδρος έρευνας και στρατηγικής προϊόντων Phocuswright «η Airbnb έχει τόσο υψηλή αναγνώριση επωνυμίας, που πολλοί ταξιδιώτες ξεκινούν την αναζήτηση τους στον ιστότοπο της.
Επίσης οι οικοδεσπότες που λαμβάνουν κρατήσεις μέσω της Airbnb, δεν θα μεταβούν σε άλλες πλατφόρμες.»

Ωστόσο, τα πλεονεκτήματα της νέας λειτουργίας ενδέχεται να χαθούν σε μεμονωμένους ιδιοκτήτες ακινήτων που καταχωρούν μόνο στην Airbnb, τη Vrbo ή άλλους ιστότοπους που δεν συνεργάζονται με την Google.

Οι εταιρείες διαχείρισης ακινήτων και οι έμπειροι οικοδεσπότες είναι πιθανό να έχουν μεγαλύτερη διαφοροποίηση.

Πλέον οι μεμονωμένοι οικοδεσπότες κινούνται πιο επαγγελματικά και δεν είναι πια μόνο στην Airbnb.
Επενδύουν στο να κάνουν γνωστή την επωνυμία τους και να συνδεθούν με διαφορετικά κανάλια.