Συμφωνία ενισχυμένης διανομής με την United Airlines υπέγραψε ο τεχνολογικός κολοσσός Amadeus, στο πλαίσιο της οποίας, ο αερομεταφορέας με έδρα το Σικάγο θα μπορεί να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα περιεχομένου μέσω της ταξιδιωτικής πλατφόρμας.

Η συνεργασία περιλαμβάνει NCD (New Distribution Capability) και το περιεχόμενο EDIFACT (Electronic Data Interchange for Administration Commerce and Transport).

Σε ανακοίνωσή της, η Amadeus δήλωσε ότι η συνεργασία παρέχει στους πωλητές ταξιδιών την «ευρύτερη επιλογή πτήσεων και ναύλων στις ΗΠΑ και σε όλο τον κόσμο, βοηθώντας τους να δημιουργήσουν εξατομικευμένα ταξίδια».

Ο Kurt Van Meir, διευθύνων σύμβουλος διανομής της United Airlines, δήλωσε: “Η Amadeus υπήρξε ζωτικός εταίρος διανομής στην ανάπτυξη του NDC και είμαστε ευτυχείς που επιταχύνουμε σήμερα αυτό το ταξίδι. Στη United Airlines, ανυπομονούμε να εμβαθύνουμε τη συνεργασία μας με την Amadeus, καθώς εργαζόμαστε μαζί για να δημιουργήσουμε μια βελτιωμένη εμπειρία αγορών για τους ταξιδιώτες σε κάθε κανάλι».

Ο Kamal Singhee, ανώτερος αντιπρόεδρος της Amadeus για τις αεροπορικές εταιρείες της Βόρειας Αμερικής, πρόσθεσε: «Η προσέγγισή μας για την παροχή αεροπορικού περιεχομένου συνδυάζει την τεχνολογία, την καινοτομία και λύσεις με επίκεντρο τον ταξιδιώτη, ώστε οι πωλητές ταξιδιών να μπορούν να προσφέρουν τα κατάλληλα ταξίδια που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε ταξιδιώτη, και όλα αυτά με μια απρόσκοπτη εμπειρία αγορών, κρατήσεων και εξυπηρέτησης. Φυσικά, το περιεχόμενο και οι δυνατότητες της NDC παίζουν ζωτικό ρόλο για να γίνει αυτό εφικτό».