Σήμερα η Cendyn, κορυφαίος πάροχος λογισμικού βασισμένου σε cloud και υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου για τον κλάδο της φιλοξενίας, συνάπτει συμφωνία συγχώνευσης με την Pegasus.

Ο συνδυασμός και των δύο εταιρειών παρέχει στους ξενοδόχους μια πλατφόρμα για να μεγιστοποιήσουν το κανάλι απευθείας κράτησης και να βελτιώσουν την εμπειρία των επισκεπτών σε κάθε σημείο επαφής.

Με πολλούς ξενοδόχους να παλεύουν με τους πόρους και την κερδοφορία, αυτή η συγχώνευση προσφέρει σωτήρια για όσους θέλουν να αξιοποιήσουν τα έσοδά τους μέσω των απευθείας καναλιών τους.

Στο επίκεντρο αυτής της συγχώνευσης βρίσκεται η Cendyn’s Customer Data Platform, το Starling και το CRS της Pegasus, τα οποία, σε συνδυασμό, παρέχουν στους ξενοδόχους πρόσβαση σε ένα πραγματικό σύστημα καταγραφής προφίλ και τιμών για κάθε επισκέπτη.

Η αξιοποίηση της ευθυγράμμισης αυτών των βασικών σημείων δεδομένων θέτει τους ξενοδόχους στην πρώτη γραμμή της εξατομίκευσης για τη βελτίωση της εμπειρίας απευθείας κράτησης.

«Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι με αυτόν τον συνδυασμό . Καθώς ο κλάδος μας ανακάμπτει από την πανδημία, η συγχώνευση αυτών των εταιρειών φέρνει κλίμακα και σταθερότητα στους πελάτες μας, προσφέροντας στους ξενοδόχους μια καθετοποιημένη τεχνολογική πλατφόρμα που τους επιτρέπει να ανταποκρίνονται σε ένα ευρύ φάσμα αναγκών φιλοξενίας», δήλωσε ο Tim Sullivan, CEO & President της Cendyn.

«Μια απρόσκοπτη ενσωμάτωση μεταξύ αυτών των λύσεων ενισχύει τη δέσμευσή μας για εξατομίκευση και βελτιστοποίηση του ταξιδιού των επισκεπτών, καθώς και ενδυνάμωση των ξενοδόχων να μεγιστοποιήσουν το κανάλι απευθείας κρατήσεών τους».