Αξιοποιώντας τις τελευταίες θετικές εξελίξεις, ο Πρόεδρος και Ιδρυτής της HotelBrain Πάνος Παλαιολόγος ανέδειξε, για μια ακόμη φορά στα Διεθνή Μέσα, την ασφάλεια, την κανονικότητα και τη μοναδικότητα της ταξιδιωτικής εμπειρίας στη χώρα μας, ως σταθερές αξίες της ελληνικής φιλοξενίας.

Φιλοξενούμενος την περασμένη Πέμπτη στα παγκοσμίως δημοφιλή δίκτυα του CNN και του Sky News καθώς και στην εφημερίδα  Times του Λονδίνου, ο κος Παλαιολόγος κλήθηκε να δώσει απαντήσεις σχετικά με τις συνθήκες φιλοξενίας που επικρατούν αυτή τη στιγμή στη χώρα μας, για την επίδραση των πρόσφατων ακυρώσεων στις κρατήσεις, καθώς και για την απειλή της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, εξαιτίας του διπλασιασμού του ΦΠΑ στα ξενοδοχεία.

Ο κος Παλαιολόγος περιέγραψε εκτενώς την κατάσταση που βίωσαν τις τελευταίες ημέρες οι τουρίστες στην Ελλάδα, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «αν και βρεθήκαμε μπροστά σε μία πρωτοφανή κρίση, όλοι οι άνθρωποι που εμπλέκονται στην ελληνική τουριστική βιομηχανία επέδειξαν παραδειγματική υπευθυνότητα, τιμώντας τους επισκέπτες τους από όλον τον κόσμο. Οι τουρίστες στην συντρηπτική πλειονότητά τους καταλάβαιναν ότι κάτι συνέβαινε μόνο όταν παρακολουθούσαν ειδήσεις».

Ερωτηθείς για την πορεία των κρατήσεων και το πρόβλημα που δημιουργήθηκε από τις πρόσφατες ακυρώσεις, ο κος Παλαιολόγος ήταν κάθετος: «Κυρίως μιλάμε για πάγωμα νέων κρατήσεων, το οποίο και αποκαταστάθηκε τις τελευταίες ημέρες. Ελπίζουμε πως, όπως και πέρυσι, θα ζήσουμε μια νέα χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό. Η Ελλάδα πλέον είναι μία αναπτυγμένη και ποιοτική τουριστικά χώρα. Όλο το προηγούμενο, δύσκολο για εμάς, διάστημα, νιώσαμε την υποστήριξη των ευρωπαίων ταξιδιωτών και αυτό μας γεμίζει με δύναμη, με αισιοδοξία και με ένα μεγάλο αίσθημα ευθύνης».

Σχολιάζοντας την άποψη ότι η αύξηση του ΦΠΑ στο 13% στα ξενοδοχεία θα βλάψει την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ο κος Παλαιολόγος κατέληξε υποστηρίζοντας ότι «Ωφείλουμε όλοι να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση με υπευθυνότητα και να συνεισφέρουμε τα μέγιστα σε αυτή την νέα προσπάθεια της χώρας για παραμονή της στην Ευρωπαϊκή Ένωση και έξοδό της από την οικονομική κρίση. Η αύξηση του ΦΠΑ είναι όντως ένα θέμα, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι στον τουρισμό δεν κινούνται όλα γύρω από το χρήμα, αλλά κυρίως γύρω από την ποιότητα. Και αυτή την ποιότητα θα αντιτάξουμε, ώστε να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί»…