Ο επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος "Επιστήμη - Τέχνη και Μαθηματικά", κος Αριστείδης Μαυρομμάτης, παρουσιάζει το πρόγραμμα στους εκπαιδευτικούς του Δήμου Μήλου.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η επίσκεψη αντιπροσωπείας της Celestyal Cruises και του Μουσείου Ηρακλειδών στη Μήλο την Τρίτη 3 και Τετάρτη 4 Μαρτίου με στόχο την παροχή εκπαιδευτικών προγραμμάτων που συνδυάζουν την Τέχνη με τα Μαθηματικά και την Επιστήμη, στους μαθητές όλων των σχολείων της Μήλου.

H Celestyal Cruises, στο ευρύτερο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, επενδύει στους νέους και τους προσφέρει ένα «ταξίδι στη γνώση». Συνοδοιπόρος στο ταξίδι αυτό είναι το Μουσείο Ηρακλειδών με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Επιστήμη, Τέχνη και Μαθηματικά», όπου οι μαθητές καλούνται να γνωρίσουν από την αρχή και να αγαπήσουν τον κόσμο της επιστήμης μέσω της ελεύθερης αναζήτησης. Το πρόγραμμα, που απευθύνεται σε 400 μαθητές του νησιού, έχει ως κύριους άξονες: τη διάδραση των παιδιών με ειδικά κατασκευασμένα εκθέματα, τα οποία λειτουργούν με την μορφή παιχνιδιών ή κατασκευών, την παρατήρηση, τον προβληματισμό, τη διατύπωση ερωτημάτων, την αναζήτηση μιας επιστημονικής απάντησης στα ερωτήματα που δημιουργήθηκαν και την εφαρμογή.

Ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς της Μήλου, διακρίνονται από δεξιά προς τα αριστερά, ο κος Νίκος Κοντοπρίας, εκτελεστικός διευθυντής, Μουσείο Ηρακλειδών, ο κος Αριστείδης Μαυρομμάτης, επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος "Επιστήμη - Τέχνη και Μαθηματικά", Μουσείο Ηρακλειδών, η κα Φρόσω Ζαρουλέα, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων, Celestyal Cruises, ο κος Γεράσιμος Δαμουλάκης, Δήμαρχος Μήλου και ο κος Αποστόλης Παπανικολάου επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος "Επιστήμη - Τέχνη και Μαθηματικά", Μουσείο Ηρακλειδών, η κα Σοφία Βαμβακάρη, Αντιδήμαρχος Μήλου και η κα Ζαμπέτα Τούρλου, Αντιδήμαρχος Μήλου και Πρόεδρος Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς της Μήλου, διακρίνονται από δεξιά προς τα αριστερά, ο κος Νίκος Κοντοπρίας, εκτελεστικός διευθυντής, Μουσείο Ηρακλειδών, ο κος Αριστείδης Μαυρομμάτης, επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος “Επιστήμη – Τέχνη και Μαθηματικά”, Μουσείο Ηρακλειδών, η κα Φρόσω Ζαρουλέα, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων, Celestyal Cruises, ο κος Γεράσιμος Δαμουλάκης, Δήμαρχος Μήλου και ο κος Αποστόλης Παπανικολάου επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος “Επιστήμη – Τέχνη και Μαθηματικά”, Μουσείο Ηρακλειδών, η κα Σοφία Βαμβακάρη, Αντιδήμαρχος Μήλου και η κα Ζαμπέτα Τούρλου, Αντιδήμαρχος Μήλου και Πρόεδρος Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Η Celestyal Cruises, αναγνωρίζοντας την αξία του επιτυχημένου προγράμματος του Μουσείου Ηρακλειδών, επέλεξε να υποστηρίξει την επέκτασή του στη Μήλο, σε συνεργασία με τον Δήμαρχο Μήλου, Γεράσιμο Δαμουλάκη, προκειμένου η τεχνογνωσία του Μουσείου Ηρακλειδών να διατεθεί για τη βελτίωση-αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης των σχολείων του νησιού.

Την Τρίτη 3 Μαρτίου στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δήμου, παρουσία εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, παρουσιάστηκε το πρωτοποριακό, επιμορφωτικό πρόγραμμα. Το όραμα του Δημάρχου για την επιμόρφωση των παιδιών της Μήλου βρήκε σύμμαχο τη Celestyal Cruises η οποία στηρίζει έμπρακτα τις τοπικές κοινωνίες.

Ο Δήμαρχος Μήλου, Γεράσιμος Δαμουλάκης ευχαρίστησε τους: Φρόσω Ζαρουλέα, Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων της Celestyal Cruises, Νικόλαο Κοντοπρία, Εκτελεστικό Διευθυντή του Μουσείου Ηρακλειδών και τους Αποστόλη Παπανικολάου και Άρη Μαυρομμάτη, επιστημονικούς υπεύθυνους του Μουσείου για την άμεση ανταπόκριση και το ενδιαφέρον τους.

Λίγα λόγια για το πρόγραμμα

Το Μουσείο Ηρακλειδών ιδρύθηκε το 2004 και υπηρετεί  την τέχνη, την παιδεία και τον πολιτισμό. Εμπνευστές και ιδρυτές του μουσείου είναι ο Παύλος και η Άννα-Μπελίντα Φυρού οι οποίοι μοιράζονται το ίδιο όραμα, να προσφέρουν πνευματική και ψυχική καλλιέργεια στους νέους. Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί για τους μαθητές της Μήλου στο πλαίσιο του προγράμματος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Celestyal Cruises. Σκοπός του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να αναπτύξει τη διερευνητική σκέψη των μαθητών, σε ένα περιβάλλον ελεύθερης αναζήτησης και άτυπης μάθησης.