Στο πλαίσιο ενός πιλοτικού σχεδίου συνεργασίας, η Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών της Deutsche Hospitality μπορεί επίσης να επιτευχθεί μέσω της εφαρμογής WhatsApp Business με άμεση ανταπόκριση.
Αυτή η καινοτόμος ιδέα είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Deutsche Hospitality με το Facebook και την Facelift, μία από τις κορυφαίες εταιρείες τεχνολογιών μάρκετινγκ για τα social media στην Ευρώπη.
“Στόχος μας είναι πάντα να διατηρούμε την παρουσία μας στις περιοχές όπου δραστηριοποιούνται οι πελάτες μας”, δήλωσε ο Αντιπρόεδρος του E-Business Ralf Denke. “Αυτό το πιλοτικό έργο θα επιτρέψει στους επισκέπτες να έρχονται σε επαφή μαζί μας εύκολα μέσω της WhatsApp και να επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο.”
Η Deutsche Hospitality είναι η πρώτη γερμανική εταιρεία ξενοδοχείων που επωφελείται από την WhatsApp Business για να επικοινωνεί με τους πελάτες της.
Το πιλοτικό έργο θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του έτους και μετά από αυτό το χρονικό διάστημα θα δημοσιευθεί ως succes story στο Facebook.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, περίπου 1,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτή τη στιγμή το WhatsApp.
Οι πελάτες μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη νέα υπηρεσία στις αντίστοιχες σελίδες προορισμού WhatsApp των εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων:
https://www.steigenberger.com/en/whatsapp
https://www.intercityhotel.com/en/whatsapp
https://www.maxxhotel.com/en/whatsapp
https://www.jaz-hotel.com/whatsapp