Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Hotelbeds ξεκινά κοινή καμπάνια με την Travel South USA για την προώθηση τόσο του εγχώριου όσο και του διεθνούς εισερχόμενου τουρισμού στις νότιες πολιτείες των ΗΠΑ.

Η καμπάνια θα στοχεύει στο εκτεταμένο δίκτυο αγοραστών εμπορικών ταξιδιών της Hotelbeds στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά και τη Γερμανία.

Η Hotelbeds θα αναδείξει τα πολλά αξιοθέατα του Νότου ως προορισμού αναψυχής.
Από παραλίες έως βουνά, δραστηριότητες, μεγάλες και μικρές πόλεις για ταξίδια οποιαδήποτε στιγμή του χρόνου.

Προώθηση 23 προορισμών

Μετά την επιτυχία της καμπάνιας του 2020 σε συνεργασία με το Travel South USA, η φετινή θα περιλαμβάνει εννέα πολιτείες και 14 πόλεις.
Κάθε προορισμός θα προσφέρει μια μοναδική και ποικίλη εμπειρία στους τουρίστες αναψυχής.

“Οι εταιρικές σχέσεις είναι σημαντικές και επιτακτικές για τον όμιλο κρατών και συνεργατών του Travel South USA, δήλωσε η Liz Bittner πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Travel South USA.

Είμαστε ευχαριστημένοι από τα εξαιρετικά αποτελέσματα της στρατηγικής μας συνεργασίας πέρυσι με την Hotelbeds.

Η καμπάνια το 2020 βοήθησε πολλούς προορισμούς να παραμείνουν στη ζωή.

Με βάση αυτή την επιτυχία μας, ξεκινήσαμε μια νέα και διευρυμένη καμπάνια. Τώρα έχουμε επιπλέον συνεργάτες, ξενοδοχεία και προσφορές για αξιοθέατα. Καθώς και μεγαλύτερη προσέγγιση στο ταξιδιωτικό εμπόριο σε όλο τον κόσμο”.