Φιλόδοξη διαφημιστική καμπάνια προβολής της Ελλάδας σε πέντε χώρες: Tουρκία, Ισραήλ, Ρουμανία, Κύπρος και Σερβία πραγματοποιούν από κοινού η Olympic Air και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) με στόχο να διαμορφώσουν τις απαραίτητες συνέργειες για την περαιτέρω στήριξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Κοινός στόχος της καμπάνιας που ξεκινάει από τα μέσα Ιουνίου 2012 από τα είναι η προώθηση του τουρισμού μας, των παρεχομένων υπηρεσιών αλλά και της εικόνας της χώρας, στο εξωτερικό. Φέτος κεντρική ιδέα είναι να προβληθεί ιδιαίτερα το ελληνικό καλοκαίρι σε συνδυασμό με το μοναδικό τοπίο της χώρας μας, με τις σπάνιες ομορφιές της. Οι ενέργειες αφορούν εξωτερική διαφήμιση σε επιλεγμένες θέσεις για μέγιστη έκθεση στο ευρύ κοινό, καθώς και δυναμική προβολή στο Διαδίκτυο. Η φετινή καμπάνια διαμορφώθηκε για λογαριασμό της Olympic Air από τή διαφημιστική εταιρία Cream του ομίλου Fortune.

Με δεδομένους τους οικονομικούς περιορισμούς που διαμορφώνει η οικονομική κρίση, η στενή συνεργασία και σύμπραξη των φορέων του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα είναι απαραίτητη στον σχεδιασμό και την εφαρμογή συντονισμένων δράσεων για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και την στήριξη της τουριστικής κίνησης. 
Με τις αερομεταφορές ως το κατ’ εξοχήν μέσο μεταφοράς των τουριστών σε όλο τον κόσμο, αλλά και το γεγονός ότι η Olympic Air παρέχει το μεγαλύτερο δίκτυο μετακίνησης επιβατών στο εσωτερικό, η εταιρία καθίσταται βασικός παράγοντας προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Στο πλαίσιο αυτό η Olympic Air και ο ΕΟΤ καταρτίζουν ολοκληρωμένα σχέδια δράσεων προώθησης και προβολής σε αγορές – στόχους κοινής επιλογής, τα οποία και υλοποιούν από κοινού.

Κώστας Χαλκιαδάκης