Συνεργασία Adobe και Ryanair , με σκοπό τη βελτίωση της εφαρμογής και της ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας, προσφέροντας παράλληλα την καλύτερη ψηφιακή υποδομή, μέσο του το Adobe software. Ενόψει της συγκεκριμένης και σημαντικής για τον κλάδο των αερομεταφορών στην Ευρώπη συνεργασίας, η Ryanair επενδύει σε μια σειρά προϊόντων της Adobe, όπως το Adobe Experience Manager, Adobe Target, Adobe Analytics και AdobeCampaign. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλίας της Ryanair, θα αναβαθμίσει τις ψηφιακές της δυνατότητες, καθώς διανύει το 2ο έτος του προγράμματος “Always Getting Better”, έχοντας ως στόχο την βελτίωση της πελατειακής εμπειρίας.
Στην ολοκαίνουργια ιστοσελίδα Ryanair.com, θα πρωταγωνιστεί εξατομικευμένο home page, η επιλογή ‘hold a fare’ και η δυνατότητα σύγκρισης τιμών, η οποία θα τεθεί σε λειτουργία το φθινόπωρο μαζί με μία νέα εφαρμογή για κινητά. Παράλληλα, το Ryanair Labs, ένα κέντρο digital και IT καινοτομίας το οποίο λειτουργεί κάτω από υψηλές προδιαγραφές στα κεντρικά γραφεία της Ryanair στο Swords του Δουβλίνου, απασχολεί ήδη πάνω από 200 άτομα και εξακολουθεί να μεγαλώνει.
Κατά την διάρκεια ομιλίας στο Adobe Summit στο Λονδίνο, ο Kenny Jacobs, επικεφαλής Marketingτης Ryanair δήλωσε:
“Το να εξελιχθούμε σε πρωτοπόροι ψηφιακών δραστηριοτήτων στον ταξιδιωτικό τομέα είναι ένας από τους κύριους στόχους του προγράμματος “Always Getting Better. Η συγκεκριμένη συνεργασία με την Adobe θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε το καλύτερο ψηφιακό marketing στην ιστοσελίδα, στην εφαρμογή μας, στο σύστημαCRΜ, στην έρευνα αγοράς και στα analytics. Oι πελάτες μας, ήδη ωφελούνται από τις αναβαθμίσεις που πραγματοποιήσαμε αλλά τα καλύτερα δεν έχουνε έρθει ακόμα. Αυτό το έτος θα μεταφέρουμε πάνω από 100 εκ. πελάτες ανάμεσα σε 30 Ευρωπαϊκές χώρες, και η συγκεκριμένη ενέργεια θα αποτελέσει μία από τις σημαντικότερες καινοτομίες στον ψηφιακό κόσμο ανάμεσα σε όλες τις βιομηχανίες της Ευρώπη. ”
Ο πρόεδρος του Adobe EMEA, Mark Zablan, πρόσθεσε:
“ H αγαπημένη αεροπορική εταιρία της Ευρώπης έκανε μια σημαντική επένδυση στο Adobe Marketing Cloudκαι ανυπομονούμε να την βοηθήσουμε στο συναρπαστικό της ταξίδι ώστε να παρέχει μια αναβαθμισμένη πελατειακή εμπειρία στους 100 εκ επιβάτες που θα μεταφέρει αυτόν τον χρόνο.”