-
Πάνω από 900 μέλη του πληρώματος καμπίνας της Singapore Airlines υπηρέτησαν ως εκπρόσωποι υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης στην πανδημία του COVID-19, επιτρέποντας τους νοσηλευτές και το λοιπό προσωπικό της Σιγκαπούρης να επικεντρωθούν σε ασθενείς που απαιτούσαν πιο σύνθετη κλινική φροντίδα.
-
Πάνω από 2.000 υπάλληλοι του Ομίλου Singapore Airlines επανατοποθετήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 σε θέσεις πρώτης γραμμής σε διάφορες δημόσιες υπηρεσίες και ιδρύματα υγειονομικής περίθαλψης της Σιγκαπούρης, αρχής γενομένης από τον Μάρτιο του 2020.
-
Η επισημοποίηση του Μνημονίου Συνεργασίας για τη δημιουργία του εφεδρικού υγειονομικού δυναμικού αποτελεί μέρος των προσπαθειών της Σιγκαπούρης να προετοιμαστεί για μια νέα πανδημία.
Ανταποκρινόμενοι στις πιεστικές ανάγκες κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, το Υπουργείο Υγείας της Σιγκαπούρης, η Διεύθυνση Δημόσιας Διοίκησης της χώρας και ο Όμιλος Singapore Airlines είχαν συνεργαστεί στενά για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που έθεσε η κρίση.
Αναγνωρίζοντας τον επείγοντα χαρακτήρα της συντονισμένης δράσης, οι τρείς αυτοί φορείς υπέγραψαν αυτή τη βδομάδα Μνημόνιο Συνεργασίας για να διασφαλίσουν μια ταχεία και αποτελεσματική ανταπόκριση σε πιθανές μελλοντικές εθνικές κρίσεις.
Αυτή η συλλογική προσπάθεια γεννήθηκε από ένα αξιοσημείωτο γεγονός κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας του COVID-19, όπου οι δημόσιες υπηρεσίες και τα ιδρύματα υγειονομικής περίθαλψης της Σιγκαπούρης χρειάζονταν επειγόντως περισσότερο ανθρώπινο δυναμικό.
Σε εκείνη την κρίσιμη συγκυρία, η Singapore Airlines και η Scoot, που αντιμετώπιζαν μειωμένες λειτουργίες του δικτύου τους λόγω του κλεισίματος των συνόρων διεθνώς, βρέθηκαν με πλεονάζον ανθρώπινο δυναμικό, κυρίως σε επίπεδο πληρώματος καμπίνας και των πιλότων του ομίλου Singapore Airlines.
Σε μια υποδειγματική επίδειξη συνέργειας, ο Όμιλος Singapore Airlines συνεργάστηκε με το Υπουργείο Υγείας και τη Διεύθυνση Δημόσιας Διοίκησης για να επανατοποθετήσουν πάνω από 2.000 υπαλλήλους του Ομίλου Singapore Airlines σε ρόλους πρώτης γραμμής σε διάφορες δημόσιες υπηρεσίες και ιδρύματα υγειονομικής περίθαλψης, αρχής γενομένης από τον Μάρτιο του 2020.
Πάνω από 900 μέλη του πληρώματος καμπίνας υπηρέτησαν τότε ως Εκπρόσωποι Φροντίδας για να υποστηρίξουν τα ιδρύματα υγειονομικής περίθαλψης στη φροντίδα των ασθενών, γεγονός που αποδέσμευσε τους νοσηλευτές και το λοιπό προσωπικό για να επικεντρωθούν σε ασθενείς που απαιτούσαν πιο σύνθετη κλινική φροντίδα.
Όταν τα σύνορα άνοιξαν ξανά και η κρίση τελείωσε, τα μέλη πληρώματος μπόρεσαν να επιστρέψουν στις εργασίες τους, επιτρέποντας στον Όμιλο Singapore Airlines να ανακάμψει γρήγορα.
Η πρωτοβουλία αυτή όχι μόνο συνέβαλε στο να αντιμετωπιστούν οι άμεσες ανάγκες της πανδημίας στη Σιγκαπούρη, αλλά έθεσε και τα θεμέλια για μια προληπτική και συντονισμένη προσέγγιση σε μελλοντικές κρίσεις.
Η επισημοποίηση του Μνημονίου Συνεργασίας για τη δημιουργία του εφεδρικού υγειονομικού δυναμικού αποτελεί μέρος των προσπαθειών της Σιγκαπούρης να προετοιμαστεί για μια νέα πανδημία.
Αυτό έρχεται να προστεθεί σε άλλες πρωτοβουλίες, όπως η δημιουργία ενός νέου Οργανισμού για τις μεταδοτικές ασθένειες, η ενίσχυση της νοσοκομειακής ικανότητας και η ενίσχυση της ετοιμότητας και της αντιμετώπισης της πανδημίας μέσω της παγκόσμιας επιτήρησης.
Σύμφωνα με το Μνημόνιο Συνεργασίας, το Υπουργείο Υγείας της Σιγκαπούρης, η Διεύθυνση Δημόσιας Διοίκησης και ο Όμιλος Singapore Airlines θα συνεργαστούν σε δύο βασικούς τομείς: (α) εκπαίδευση σε καιρό ειρήνης και εθελοντική ανάπτυξη του πληρώματος καμπίνας σε ρόλους υποστηρικτικής φροντίδας- και (β) ασκήσεις για τη δοκιμή των πρωτοκόλλων αντιμετώπισης κρίσεων.
Αρχικά, το SG Healthcare Corps – το σώμα εθελοντών υγειονομικής περίθαλψης που υπηρετούν παράλληλα με το υγειονομικό προσωπικό για να ενισχύσουν την ανθεκτικότητα του συστήματος υγειονομικής περίθαλψης της Σιγκαπούρης- θα διευκολύνει την εκπαίδευση και την ανάπτυξη περίπου 50 μελών του πληρώματος καμπίνας της Singapore Airlines και της Scoot, οι οποίοι θα προσφέρουν εθελοντικά το χρόνο τους στο νοσοκομείο Khoo Teck Puat και στο γενικό νοσοκομείο Changi από τον Απρίλιο του 2024.
Οι συγκεκριμένοι εθελοντές του ομίλου Singapore Airlines θα είναι μέρος μιας ομάδας περίπου 200 εκπαιδευμένων εθελοντών φροντίδας του SG Healthcare Corps, οι οποίοι θα υπηρετούν παράλληλα με το υγειονομικό προσωπικό για την κάλυψη των αναγκών των ασθενών.
Για τη Singapore Airlines
Η ιστορία του Ομίλου της Singapore Airlines ξεκινά το 1947 με την παρθενική πτήση της Malayan Airways Limited. Η αεροπορική εταιρεία μετονομάστηκε αργότερα σε Malaysian Airways Limited και στη συνέχεια σε Malaysia-Singapore Airlines (MSA). Το 1972, η MSA χωρίστηκε σε Singapore Airlines και Malaysian Airline System. Η Singapore Airlines αρχικά λειτουργούσε έναν περιορισμένο στόλο 10 αεροσκαφών σε 22 πόλεις σε 18 χώρες. Έκτοτε, έχει εξελιχθεί σε ένα διεθνή όμιλο αεροπορικών εταιρειών παγκόσμιου βεληνεκούς που έχει δεσμευτεί στη διαρκή βελτίωση των τριών βασικών πυλώνων που αποτελούν τη δέσμευση του εμπορικού της σήματος: Αριστεία Υπηρεσιών, Ηγετικό Προϊόν και Συνδεσιμότητα Δικτύων. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.singaporeair.com.