Η Tui Group συνεργάζεται με το lastminute.com για πακέτα περιηγήσεων και δραστηριοτήτων.

Η μεγαλύτερη επιχείρηση εκδρομών στην Ευρώπη θα προσφέρει μια νέα πλατφόρμα που θα περιλαμβάνει χιλιάδες εμπειρίες σε προορισμούς στην πόλη και στην παραλία σε περισσότερες από 100 χώρες.

Αυτό θα ενσωματωθεί με τα υπάρχοντα κανάλια lastminute.com, συμπεριλαμβανομένου του ιστότοπου, του CRM και του SMS.

Η πλατφόρμα για τις επωνυμίες Bravofly, Rumbo, Volagratis και Weg.de, που είναι ήδη σε λειτουργία για το lastminute.com, θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι.

Οι δύο εταιρείες θα διερευνήσουν επίσης διαφορετικές πρωτοβουλίες που σχετίζονται με τηλεπωλήσεις και απευθείας πωλήσεις σε προορισμούς εκτός από διαδικτυακά κανάλια.

Ο Peter Ulwahn, διευθύνων σύμβουλος του Tui Musement, του τμήματος περιηγήσεων και δραστηριοτήτων του Tui Group, δήλωσε: «Δουλεύαμε με το lastminute.com για χρόνια, αλλά τώρα πηγαίνουμε τη συνεργασία μας σε ένα εντελώς νέο επίπεδο, αξιοποιώντας τις ισχυρές μας σχέσεις χειριστή, παντού δυνατότητες διανομής καναλιών και πλήρες επιμελημένο χαρτοφυλάκιο εμπειριών, συμπεριλαμβανομένων μοναδικών εκδρομών που αναπτύχθηκαν εσωτερικά από την ομάδα μας.”

Ο διευθύνων σύμβουλος του Lastminute.com, Luca Concone, δήλωσε: «Θέλω οποιοσδήποτε να μας βλέπει ως τον ιδανικό ταξιδιωτικό σύντροφό του σε όλο το ταξίδι. Πιστεύω ότι οι εκδρομές και οι δραστηριότητες έχουν τεράστιες δυνατότητες να γίνουν ζωτικό συστατικό ενός πακέτου διακοπών.

«Η αποστολή μας είναι να εξατομικεύσουμε και να απλοποιήσουμε την ταξιδιωτική εμπειρία και αυτή η συνεργασία σημαίνει ότι μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια φανταστική γκάμα πραγμάτων να κάνουν σε προορισμούς μέσω μιας τεχνολογικής πλατφόρμας που είναι εύκολη στην πρόσβαση».