Στο πλαίσιο ανάδειξης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και προβολής των ποιοτικών υπηρεσιών που παρέχουν τα συνεργαζόμενα με τη Nelios ξενοδοχεία, δημοσιογράφοι μεγάλων δικτύων του εξωτερικού και διάσημοι digital influencers παρευρέθηκαν στην Ελλάδα για να βιώσουν από κοντά την μοναδικότητα της ελληνικής φιλοξενίας και να τη μεταδώσουν στο κοινό τους.

Η Nelios, εκμεταλλευόμενη τη λίστα επαφών της με κανάλια επικοινωνίας όπως το CNN Travel, τη Daily Telegraph, το Harper’s Bazaar, το Travel & Lust, αλλά και τις εξαιρετικές σχέσεις με σημαντικούς digital influencers όπως η Melanie Martins*, η Irene Khan*, η Veronica Ferraro (The Fashion Fruit), η Chiara Ferragni (The Blonde Salad) η Londoner αλλά και τους Έλληνες Mr. Posh, Dreamista, Mysterious Greece και Daily Traveler, οργάνωσε fam trips κατά τη διάρκεια της χρονιάς, αποσκοπώντας στην ενίσχυση του brand awareness των ξενοδοχείων μέσα από πολύ ισχυρά δίκτυα και στοχευμένο κοινό.

Η προσπάθεια αυτή, η οποία ξεκίνησε πριν από περίπου έναν χρόνο και αποτελεί μια συνεχή και εξελισσόμενη διαδικασία, είχε ως αποτέλεσμα μέχρι σήμερα την παραγωγή 300 δημοσιεύσεων, σε διεθνώς αναγνωρισμένα travel websites, travel blogs και σημαντικά social media channels για λογαριασμό των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων. Μέσα από τις δημοσιεύσεις αυτές, στις οποίες αναδείχθηκαν οι μοναδικές ομορφιές της χώρας μας αλλά και η πολυτελής ελληνική φιλοξενία, δημιουργήθηκαν περισσότερα από 5 εκατομμύρια interactions, προσδίδοντας στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία ένα επικοινωνιακό value αξίας πολλών χιλιάδων ευρώ.

“Είναι πολύ σημαντικό να ενισχύουμε ένα ξενοδοχειακό brand προβάλλοντας το μέσα από διαφορετικά από τα δικά του κανάλια. Στοχεύουμε σε συνεργασίες που μπορούν να δώσουν πραγματικό value και credibility στα ξενοδοχεία – συνεργάτες μας, αλλά και να αναδείξουν τις ομορφιές της χώρας μας με σκοπό τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής”, δήλωσε o CMO της Nelios, Βασίλης Πολύζος.

Τα ξενοδοχεία – συνεργάτες της Nelios, έχουν πλέον τη δυνατότητα πρόσβασης σε ένα πραγματικά ισχυρό δίκτυο επικοινωνίας το οποίο θα μπορούσε να εξαπλώσει τη φήμη τους στο κοινό που στοχεύουν. Η λίστα συνεργασιών της εν λόγω εταιρείας, συνεχίζει να αυξάνεται με αυστηρά ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια, αποτελώντας ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στα χέρια του Έλληνα ξενοδόχου.