Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο εκθεσιακός κλάδος των ΗΠΑ μεταξύ επιχειρήσεων (B2B) βελτιώθηκε σημαντικά το δεύτερο τρίμηνο του 2022 από τα προηγούμενα τρίμηνα, ανακοίνωσε το Κέντρο Έρευνας της Εκθεσιακής Βιομηχανίας (CEIR).

Τα ποσοστά ακύρωσης για φυσικές προσωπικές εκδηλώσεις συνεχίζουν να μειώνονται.
Βελτιώθηκαν από το -100% το δεύτερο τρίμηνο του 2020 σε -66,2% το δεύτερο τρίμηνο του 2021 και σε μόλις -2% το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

Πηγή: CEIR

Ποσοστό ακύρωσης βιομηχανίας εκθέσεων B2B

Ο Συνολικός Δείκτης CEIR παραμένει σε ανάκαμψη, εξακολουθώντας να πέφτει κάτω από τα επίπεδα του 2019, με αποτέλεσμα 25,5% χαμηλότερο από το 2019.

Ωστόσο, αυτή είναι μια τεράστια βελτίωση σε σύγκριση με τα δύο τελευταία χρόνια.
Μείωση 100% από το 2019 το δεύτερο τρίμηνο του 2020, 75,1% από το 2019 το δεύτερο τρίμηνο του 2021 και πρόσφατα, 37,9% από το 2019 το πρώτο τρίμηνο του 2022.

ΑΕΠ των ΗΠΑ και ο Συνολικός Δείκτης CEIR

Η πτώση των ακυρώσεων και η βελτίωση των ολοκληρωμένων εκδηλώσεων ενίσχυσαν το αποτέλεσμα του Δείκτη Β’ τριμήνου 2022.

Ωστόσο, ο Συνολικός Δείκτης CEIR παραμένει σε ανάκαμψη, εξακολουθώντας να πέφτει κάτω από τα επίπεδα του 2019, με αποτέλεσμα 25,5% χαμηλότερο από το 2019.

Αυτή είναι μια τεράστια βελτίωση σε σύγκριση με τα δύο τελευταία χρόνια.
Μείωση 100% από το 2019 το δεύτερο τρίμηνο του 2020, 75,1% από το 2019 το δεύτερο τρίμηνο του 2021 και πρόσφατα, 37,9% από το 2019 το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2022, οι πραγματικές δαπάνες για καταναλωτικές υπηρεσίες ανέκτησαν τελικά τις απώλειες από την πανδημία, υπερβαίνοντας τα επίπεδα δαπανών του 4ου τριμήνου του 2019 κατά 0,9%. Άλλοι κλάδοι υπηρεσιών βλέπουν παρόμοιες βελτιώσεις.

Πηγή: CEIR

Απόδοση Βιομηχανικού Εκθεσιακού Τρίμηνου 2022

Από όλες τις εκθέσεις που είχαν αρχικά προγραμματιστεί να πραγματοποιηθούν το δεύτερο τρίμηνο του 2022, το 0,6% αναβλήθηκε, το 1,9% ακυρώθηκε και το 97,5% ολοκληρώθηκε όπως είχε προγραμματιστεί.

Εξαιρουμένων των αναβληθέντων εκδηλώσεων, το ποσοστό ακύρωσης έφτασε το 2,0%, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως.

Πηγή: CEIR

Η έρευνα της CEIR και τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η ανάκαμψη του κλάδου θα επιταχυνθεί. Δείχνουν ισχυρή πρόθεση επιστροφής το 2022, ιδιαίτερα από την πλευρά του εκθέτη, αλλά με ελαφρώς πιο ήπια πρόθεση επιστροφής μεταξύ των συμμετεχόντων.
Οι βασικές αξίες του εκθεσιακού καναλιού B2B παρακινούν την επιστροφή στη συμμετοχή, καθώς ο COVID-19 υποχωρεί.