Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η dnata Travel Group UK αποφάσισε να αφαιρέσει την Travel Republic και την Travelbag από την  Ένωση Βρετανικών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA), ενώ οι μάρκες B2B θα παραμείνουν μέλη.

Η απόφαση ελήφθη μετά από επανεξέταση του χαρτοφυλακίου των εμπορικών σημάτων της, δήλωσε εκπρόσωπος της dnata Travel Group Europe.

Όπως είπε ο εκπρόσωπος “η ταχέως αναπτυσσόμενη μάρκα μας Gold Medal και οι εξειδικευμένες μάρκες B2B αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο μέρος της δραστηριότητας μας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτές θα συνεχίσουν να συνεργάζονται στενά με την ABTA και να επωφελούνται από τη συμμετοχή τους.

Όσον αφορά τις μάρκες μας B2C, πιστεύουμε ότι η προστασία με εγγύηση Atol, μαζί με τους ισχυρούς λογαριασμούς εμπιστοσύνης, παρέχει στους πελάτες τις απαιτούμενες διαβεβαιώσεις που χρειάζονται”.

Ο Simon Applebaum, διευθύνων σύμβουλος της dnata B2B businesses, πρόσθεσε πώς η εξυπηρέτηση των ταξιδιωτικών πρακτόρων βρίσκεται στο επίκεντρο της επιχείρησης.

“Μέσω της μακροχρόνιας σχέσης μας με την Abta είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεχίσουμε ως μέλη, είπε. Πιστεύουμε ότι ο ρόλος του έμπιστου ταξιδιωτικού συμβούλου δεν έχει γίνει ποτέ περισσότερο κατανοητός.

Η συνεργασία μας με την ABTA μας επιτρέπει να επικοινωνούμε με τους πράκτορες και άλλους προμηθευτές για τις βέλτιστες πρακτικές σε μια σειρά από τομείς, από τις πληρωμές έως τη καθιερωμένη διαδικασία στα ταξίδια”.

Εκτός από την Gold Medal, οι εξειδικευμένες μάρκες B2B είναι οι Pure Luxury, Cruise Plus και Incredible Journeys.

Η αποχώρηση των Travel Republic και Travelbag ακολουθεί την έξοδο της Lastminute νωρίτερα αυτό το μήνα και της Attraction Tickets το Νοέμβριο του 2022.