Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ισχυρές καθυστερημένες κρατήσεις συνεχίζουν να καταγράφουν ταξιδιωτικοί πράκτορες στη Βρετανία, καθώς οι καλοκαιρινές διακοπές πλησιάζουν στο τέλος τους.
Οπως υπογραμμίζουν δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι οι Βρετανοί περιόρισαν τις δαπάνες για διακοπές, παρά τις οικονομικές πιέσεις.
Νέα έρευνα Travel Counselors, έδειξε ότι οι Βρετανοί συνέχισαν να δίνουν προτεραιότητα στις δαπάνες των διακοπών, με το 29% να σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα για ταξίδια το επόμενο έτος από ό,τι φέτος,.
Δεδομένα της Barclays, δείχνουν ότι οι δαπάνες με πράκτορες είναι στο +7,2% και οι συναλλαγές αυξήθηκαν ακόμη περισσότερο, στο 11,7%, μετά από έναν «ιδιαίτερα ισχυρό Αύγουστο» λόγω «συμφωνιών μείωσης τιμών».
Η Barrhead Travel ανέφερε ότι ο απρόβλεπτος καιρός στο Ηνωμένο Βασίλειο συνέβαλε στην αύξηση των πωλήσεων, ιδιαίτερα τις τελευταίες εβδομάδες. Οπως τόνισε δεν υπάρχουν ενδείξεις καταναλωτικών δαπανών ή μείωσης των τόκων.
Η πρόεδρος της Jacqueline Dobson είπε πως «ο καιρός ήταν βασικός παράγοντας. Ορισμένοι αερομεταφορείς κυκλοφόρησαν flash εκπτώσεις σε ορισμένα δρομολόγια που συνέβαλαν στην ενθάρρυνση των καθυστερημένων κρατήσεων – αλλά φαίνεται ότι υπάρχει ζήτηση σε όλο το φάσμα τιμών και για μια σειρά προορισμών.
Από ό,τι βλέπουμε, οι δαπάνες δεν έχουν πέσει φέτος. Αν μη τι άλλο, οι διάρκειες είναι ακόμα αυξημένες και τα αναβαθμισμένα δωμάτια, οι καμπίνες και οι πτήσεις εξακολουθούν να αναζητούνται».
Η Advantage Travel Partnership ανέφερε ότι οι κρατήσεις και τα έσοδα συνέχισαν να ξεπερνούν τα στοιχεία του περασμένου έτους, αλλά πρότεινε ότι υπάρχουν πλέον ενδείξεις «επιβράδυνσης μετά τις καλοκαιρινές διακοπές» σε ορισμένες περιοχές, με τους πράκτορες να πρέπει να εργαστούν σκληρότερα για να μετατρέψουν τις κρατήσεις.
Η επικεφαλής εμπορική διευθύντρια Kelly Cookes δήλωσε ότι «οι καθυστερημένες πωλήσεις συνεχίζουν να είναι ισχυρές και το 40% των κρατήσεων την περασμένη εβδομάδα επρόκειτο να αναχωρήσει εντός 12 εβδομάδων, με τον Σεπτέμβριο να είναι ο κορυφαίος μήνας.»
Η αλυσίδα πρακτορείων Seaside Travel είπε ότι δεν ήταν μόνο οι διακοπές στο εξωτερικό με μεγάλη άνοδο των πωλήσεων.
«Η επιχείρησή μας στο Ηνωμένο Βασίλειο τις τελευταίες έξι εβδομάδες ήταν «επόμενο επίπεδο», ανέφερε ο διευθυντής της Richard Lowrey-Heywood.
Αυτό περιλαμβάνει ημερήσιες εκδρομές και μικρά διαλείμματα ως δεύτερες ή τρίτες «διακοπές», όπως μετάβαση στο μεγαλύτερο Primark του κόσμου στο Μπέρμιγχαμ για ψώνια, μονοήμερο ταξίδι με τρένο με κυριακάτικο μεσημεριανό γεύμα ή διανυκτέρευση στο Νιουκλαστλ.