Ο θετικός απολογισμός της μέχρι σήμερα στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ ΕΟΤ και ΤUI για το έτος 2016, αλλά και ο σχεδιασμός της για την ερχόμενη τουριστική περίοδο του 2017, ήταν το θέμα της συνάντησης της Αν. Υπουργού Οικονομίας Ανάπτυξης και Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά , του Γενικού Γραμματέα ΕΟΤκ. Δημήτρη Τρυφωνόπουλου και του μέλους της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ομίλου ΤUI κ. Thomas Ellerbeck.

Η Ελλάδα, σύμφωνα με τον κ. Thomas Ellerbeck είναι από τις πιο σημαντικές αγορές της TUI και συγκαταλέγεται στους πέντε πιο δημοφιλείς προορισμούς του ομίλου παγκοσμίως.

Φέτος ΕΟΤ και ΤUI ένωσαν τις δυνάμεις τους, υλοποιώντας την πλέον δυναμική συνεργασία των τελευταίων ετών. Αξίζει να σημειωθεί επιπλέον ότι φέτος τα κρουαζιερόπλοια των τριών εταιριών κρουαζιέρας – η TUI Cruises, η Hapag-Lloyd Cruises και η Thomson Cruises– έχουν προγραμματίσει 120 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια.

H συνάντηση έγινε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα -δεδομένων και των πολύ θετικών μηνυμάτων που προέκυψαν από την πανευρωπαϊκή καμπάνια του ΕΟΤ με την ΤUI, κατά το 2016.Γεγονός που επιβεβαιώθηκε και από τη θερμή δήλωση του κ Ellerbeck σύμφωνα με τον οποίο: «Οι πελάτες μας αγαπούν την Ελλάδα και δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον να την επισκεφτούν λόγω ελκυστικότητας και διαφορετικότητας των προορισμών της αλλά και της ζεστής φιλοξενίας που προσφέρει».

Παρόντες στη συνάντηση, που έλαβε χώρα στο Υπουργείο Τουρισμού, ήταν επίσης οι κ.κ. Μιχάλης Μαυρόπουλος Περιφερειακός Διευθυντής Ανατολικής Μεσογείου της TUI Destination Services, Βernd Hoffman Διευθυντής Τύπου για τις διεθνείς αγορές του Ομίλου TUI , Alex Panczuk Επικεφαλής Reputation Management & Public Affairs και Ευάγγελος Γεωργίου, Manager Τύπου/ Media Relations για τις διεθνείς αγορές του Ομίλου, Αγγελική Χονδροματίδου Δ/ντρια Γραφείου της Αν.Υπουργού Τουρισμού και η κ Αθηνά Σπακουρή Αν. Γενική Δ/ντρια του ΕΟΤ.