– Πλώρη για την Α΄ Αθήνας βάζει ο υπουργός Πολιτισμού Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος. Βέβαια για να έχει ελπίδες ο Πρίγκηψ σε μια τόσο δυσμενή συγκυρία για το ΠΑΣΟΚ πρέπει να συμβούν πολλά περισσότερα από το είναι αρεστός στον γυναικείο πληθυσμό. Οι κακές γλώσσες πάντως λένε ότι η περιφορά του Ιορδανού Ριφάι, που διατελεί γενικός γραμματέας του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, στης «Ακρόπολης τα μέρη» από τον Παύλο και το μινιμαλιστικό «πάρτυ» για τα 60 χρόνια του ΕΟΤ ήταν ενταγμένα στην προεκλογική καμπάνια του υπουργού. Ο Ιορδανός διεθνής παράγοντας του Τουρισμού γνωρίζει καλά τι εστί μοναρχία και αντιλαμβάνεται τις ανάγκες της…

– Ως ποιο έμπειρη και σκύλα να μου επιτρέψουν στο υπουργείο να τους πω ότι η διοργάνωση για τα 60 έτη είχε ουκ ολίγες αστοχίες, όσον αφορά την ώρα της εκδήλωσης, την κινητοποίηση όπου πρέπει να καλέσεις τριπλάσιο κόσμο για να κρατήσεις την αίθουσα με κόσμο αλλά και την όλη προετοιμασία που φάνηκε ότι έγινε την τελευταία στιγμή. Η παρουσιάστρια ήταν εξαιρετική, όπως και ο γενικός γραμματέας που μόνταρε στο τέλος της ομιλίας του όλα τα σλόγκαν που χρησιμοποίησε ο ΕΟΤ τα τελευταία 8 έτη, με επιτομή όλων το Leave Your Myth in Greece από τον Λουδοβίκο τον 14ο.

– Τον λένε Βαλερί Μουτκόφ και είναι ο Ρώσος Γερουλάνος, δηλαδή ο υπουργός Αθλητισμού Τουρισμού και Νεολαίας. Σύμφωνα με διαστευρωμένη πηγή δεν μιλάει με τα καλύτερα λόγια για την Ελλάδα και την πολιτική ηγεσία της αφού ο υφυπουργός Πολιτισμού Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης ακύρωσε σχετικό ραντεβού που είχε μαζί του την περασμένη εβδομάδα στη Μόσχα, σε μια χρονική στιγμή όπου οι ελληνορωσικές σχέσεις βρίσκονται στην κόψη του ξυραφιού ένεκα λαθών των τελευταίων 2,5 ετών. «Οι εκλογές είναι κοντά και η επανεκλογή μας δύσκολη» θα σκέφθηκε ο υφυπουργός που οι κακές γλώσσες τον αποκαλούν υπουργό Δωδεκανήσου. Όμως όπως έμαθα ο Ρώσος υπουργός που φέρεται να είναι κολλητός του Πούτιν σπάνια βλέπει υπουργούς άλλων χωρών και η ακύρωση του συγκεκριμένου ραντεβού του «στοίχησε» διότι το πρόβλημα με τη βίζα στη Ρωσία δεν έχει λυθεί και περιμένουμε 1 εκατ. Ρώσους φέτος.

– Μια και αναφέρομαι στη Ρωσία μόνο οι παρουσίες των περιφερειαρχών Αρναουτάκη και Τατούλη καταγράφηκαν ως σοβαρές σε σχέση με την εκπροσώπηση της περιφέρειας στην έκθεση της Μόσχας ΜΙΤΤ 2012. Οι συγκεκριμένοι πολιτικοί άνδρες επισκέφθηκαν τα περίπτερα ξένων χωρών είδαν τι προσφέρει και τι πουλάει ο ανταγωνισμός και προετοιμάζονται για βελτιωμένες και με ουσία συμμετοχές στο μέλλον.

– O ελληνικός βερμπαλισμός σε όλο του το μεγαλείο σε αγορές που η Ελλάδα οφείλει να επενδύει. Μιλάμε για την Ουκρανία όπου ο πρέσβης Γεώργιος Γεωργούτζος κάνει έκκληση για βοήθεια με επιστολή του στο ΥΠΕΞ που κοινοποιήθηκε και στο υπουργείο Πολιτισμού Τουρισμού. Για όσους δεν το γνωρίζουν το Προξενικό Γραφείο στο Κίεβο, το σημαντικότερο στην Ουκρανία, δεν έχει φυσικό προϊστάμενο από τον Οκτώβριο του 2009. Επίσης λόγω της αδυναμίας συνεννόησης το 2011 δεν έχουν καλυφθεί ακόμα σήμερα, από το υπουργείο Εξωτερικών και από τον ΕΟΤ οι όλες οι αμοιβές του εποχιακού προσωπικού και παραμένει μια οφειλή ύψους 4.950 ευρώ το οποίο ο πρέσβης δηλώνει με επιστολή του προς το ΥΠΕΞ ότι θα αναγκαστεί να καλύψει από την τσέπη του (!) εφόσον χρειαστεί. Και όλα αυτά ενώ αναμένεται φέτος διπλασιασμός στις αφίξεις από την Ουκρανία φέτος χωρίς να έχει φροντίσει η πολιτεία για τη δημιουργία ουσιαστικού μηχανισμού έκδοσης βίζας.

– Χαμπάρι δεν είχε πάρει ο Βορίδης για τις αντιδράσεις του τουρισμού για τα ταξί. Δέχθηκε μόνο ένα τηλεφώνημα από τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ ο οποίος -για τον Ανδρέα τον Ανδρεάδη ομιλώ- νόμιζε οτι είχε να κάνει με σοβαρό άτομο και ότι αυτά που συζήτησαν θα γίνουν χωρίς όμως να σκεφθεί ότι έρχονται εκλογές και ο υπουργός καίγεται για ψήφους. Για την ιστορία αναφέρω ότι ο Μάκης ενημερώθηκε για την πλουραλιστική αναφορικά με συμμετοχές φορέων ανακοίνωση του ΣΕΤΕ τη Δευτέρα το απόγευμα από βετεράνο ρεπόρτερ του υπουργείου Μεταφορών.

– Σε 3.000 ετησίως υπολογίζονται, σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, οι μεταβιβάσεις αδειών ταξί. Αυτό συμβαίνει παρά τη συνεχή πτώση του τζίρου που καταγράφεται το 2011 και το 2012. Μάλιστα εφόσον ψηφιστεί το νέο ν/σ, τα άμεσα έσοδα του Δημοσίου υπολογίζονται από την έκδοση των νέων αδειών, από την ανανέωση των ειδικών αδειών οδήγησης (ανά 5ετία) και από τα τέλη κυκλοφορίας. Πάντως, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, ο τουριστικός κλάδος ετοιμάζει και νέα «επίθεση», όσον αφορά τις άδειες για τα μίνι βαν (5-9 θέσεων), ακόμα και με προσφυγές σε επίπεδο ΕΕ.

Φασισμός από το ΚΚΕ

Καλέ το έμαθα από σοβαρό εφοπλιστή που ήθελε να φέρει το πλοίο του για επισκευή στη ζώνη του Περάματος και αντιλήφθηκα για ποιο λόγο έχει μαραζώσει όλη η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη. Το μεικτό ημερομίσθιο που έχει επιβάλλει -είναι διαστευρωμένο- το ΠΑΜΕ στο Πέραμα ανέρχεται στα 280 ευρώ για 5 ώρες εργασία όταν στο Κίελο και στο Αμβούργο, φθάνει μόλις τα 168 ευρώ για 8 ώρες! Μάλιστα το συγκεκριμένο εφοπλιστή δεν τον ενδιέφερε να πληρώσει το πετρέλαιο του πλοίου (μιλάμε για μεγάλο φορτηγό) προκειμένου να το φέρει στην Ελλάδα και να δώσει δουλειά στο Πέραμα. Έψαξα και διαπίστωσα ότι η Ελλάδα έχει το υψηλότερο, όσον αφορά τις ανελαστικές δαπάνες κοστολόγιο στην ευρωζώνη και σχεδόν τριπλάσιο από Βουλγαρία και Ρουμανία. Όπως μου είπαν το ΠΑΜΕ επιβάλλει τους μισθούς που θα δοθούν, ενώ δεν επιτρέπει τη χρησιμοποίηση αλλοδαπών από επιχειρηματίες πραγματοποιώντας ελέγχους δίκην Επιθεώρησης Εργασίας. Είναι γνωστό ότι η δουλειά του ναυτεργάτη είναι ιδιαίτερα σκληρή, αλλά αυτή την περίοδο όλοι οι μισθοί βαίνουν μειούμενοι και ο φασισμός που έχει επιβάλλει το ΚΚΕ είναι πρωτοφανής. Έλα όμως που η συγκεκριμένη πολιτική έχει οδηγήσει την συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρηματιών του Περάματος στα πρόθυρα λουκέτου (μερικούς τους σώζει ακόμη το σκραπ) και τους πλέον ακριβοπληρωμένους ναυτεργάτες της Ευρώπης στην ανεργία.