Ριπές

Ο «διαγωνισμός της χωρίστρας»

– Η αγωνία είναι στο κατακόρυφο. Τα πλήθη των γυναικών συνωστίζονται για να μάθουν το νικητή και αν είναι τυχερές να αγγίξουν το δασύτριχο στήθος του. Ο διαγωνισμός έχει εισέλθει στην τελική ευθεία και η μάχη των γιγάντων του τουρισμού φαντάζει αδυσώπητη.

Το Μπρουτάλ Αγόρι απέναντι στο Κεφαλλονήτικο Άτι βρίσκονται αντιμέτωποι στον πρωτοφανή «διαγωνισμό της χωρίστρας». Μια σύγκρουση δίχως αύριο, όπου οι δυο υπερδυνάμεις προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με τα ζελ ανά χείρας αποφάσισαν να ξεκαθαρίσουν το τοπίο. Οι δυο κύριοι εκφραστές της ντεκαραφλέ άποψης χρησιμοποιώντας ακόμη και στο ίδιο το λοφίο τους μεθόδους απόκρυψης παραλλαγής πρόκειται να κονταροκτυπηθούν για τη καλύτερη χωρίστρα.

Ποιος θα νικήσει άραγε ; Στην επόμενη Μήδεια η συνέχεια της μεγάλης μάχης…

Καλή Ανάσταση σε όλους, υγεία και υπομονή.

– Ο Αλέξανδρος Βασιλικός βγήκε πρώτος σε σταυρούς στις εκλογές της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και αναμένεται να αναλάβει την προεδρεία της Ένωσης, μόλις συγκροτηθεί το νεοεκλεγέν Διοικητικό Συμβούλιο σε Σώμα. Άντε καλή αρχή και καλά ξεμπερδέματα…

– Μια και μιλάω για την Αττική αλήθεια τι γίνεται με την προβολή της και τα 7 εκατ. ευρώ που πήρε η McCann. Πότε περιμένει να τα διαθέσει όταν χαθεί και η φετινή σεζόν. Οι επιχειρηματίες ανησυχούν ότι και αυτή η καμπάνια θα έχει την τύχη παλαιότερων προγραμμάτων. Τελικά δεν θα βάλουμε ποτέ μυαλό. Αλήθεια τι κάνει ο αρσιβαρίστας περιφερειάρχης Σγουρός;

– Ένα άξιο τέκνο του υπέροχου νησιού με τα μαρμαρένια σωθικά, με την επίμονη συμπεριφορά αντιφατικότητας, διαφοροποίησης και αποξένωσης που επιδεικνύει προς το κόμμα του και την κυβέρνηση αδιαλείπτως την υπενθυμίζει. Τη μία δηλώνει ότι είναι «έτοιμος να αναλάβει το κόστος των επιλογών του», την άλλη σημειώνει ότι «ότι η παραίτησή του είναι στη διάθεση του πρωθυπουργού», αλλά επί της ουσίας «κοσκινίζει». Ούτε αναλαμβάνει τις ευθύνες του, ούτε παραιτείται.

Αδιευκρίνιστο ακόμα παραμένει αν ο δυο φορές εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο επικρατείας του ΠΑΣΟΚ πρόκειται να πολιτευθεί στη Β’ Αθηνών. «Έχω γνωστοποιήσει την επιθυμία μου (για την Β’ Αθήνας), αλλά ούτε διεκδικώ, ούτε πιέζω κανέναν και για τίποτα. Περιμένω τις τελικές αποφάσεις», διεμήνυσε εσχάτως προς τον αρχηγό του κόμματός του.

Όλα αυτά θα φάνταζαν μάλλον απίθανα αν ο Γιάννης Ραγκούσης, πρώην δήμαρχος Πάρου και επιχειρηματίας στο χώρο της ταχυφαγικής εστίασης, είχε συνειδητοποιήσει νωρίτερα πώς ό,τι διέπεται από φυσικούς νόμους έχει ενίοτε οδυνηρότερες εφαρμογές στη πολιτική. Ιδίως το «ό,τι ανεβαίνει κατεβαίνει». Και ότι, όσο μεγαλύτερη είναι η απομάκρυνση από τη σωφροσύνη που απαιτεί η άνοδος στη σιγουριά του αέρινου ρετιρέ, τόσο οδυνηρότερη και η πτώση προς την αβεβαιότητα του σκληρού ισογείου.

– Αλήθεια Παύλο γιατί απεσύρθη το νομοσχέδιο για τον Τουρισμό της Υπαίθρου και παραπέμφθηκαν στις καλένδες όλες αυτές οι εξαγγελίες περί Αγροτουρισμού. Αληθεύει ότι ένας εκ των κύριων εκφραστών του παλιού ΠΑΣΟΚ προϊστάμενος υπουργός του Νικητιάδη ετοίμαζε και αυτός νομοσχέδιο για τον τουρισμό και πήγες να του χαλάσεις τη δουλειά;

Σε ταχεία διεύρυνση των εσόδων τους προχωρούν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία επιχειρώντας να αντισταθμίσουν τις απώλειες που προκύπτουν λόγω ύφεσης από το επιστολικό ταχυδρομείο. Στο πλαίσιο αυτό αρχικά 68 υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ (σε περιοχές που δεν υπάρχουν ΚΕΠ) θα προσφέρουν και υπηρεσίες ΚΕΠ και σήμερα μπαίνουν οι σχετικές υπογραφές από τα συναρμόδια υπουργεία Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης παρουσία της διοίκησης των Ελληνικών Ταχυδρομείων και των κ.κ. Μάκη Βορίδη και Δημήτρη Ρέππα αντίστοιχα.

– Για πρώτη φορά εξ αιτίας της αδιαφορίας του υπουργείου Οικονομικών η Ελλάδα κινδυνεύει να απολέσει μέρος του FIR Αθηνών. Οι Βρυξέλλες κατηγορούν την ελληνική κυβέρνηση ότι μολονότι έχει εισπράξει εκατοντάδες εκατ. ευρώ από τις υπερπτήσεις ξένων αεροσκαφών εντός του FIR Αθηνών, δεν έχει προβεί σε ενέργειες συντήρησης και βελτίωσης των οργάνων αεροναυτιλίας της ως όφειλε. Επισημαίνεται ότι το FIR Αθηνών διαθέτει 5 αεροδιαδρόμους έναντι ενός της Ιταλίας και ενός της Τουρκίας. Σύμφωνα με πληροφορίες η Ελλάδα εισπράττει ετησίως 150 εκατ. ευρώ έχοντας ένα εκ των φθηνότερων τιμολογίων στο Eurocontrol (τον Οργανισμό που καθορίζει τις πτήσεις των αεροπορικών εταιρειών στην Ευρώπη μαζί με τον διεθνή οργανισμό ICAO) και όπως αποδεικνύεται τα ποσά κατευθύνονται κυρίως για την κάλυψη των άδειων ταμείων του δημοσίου. Γνώστες της αγοράς των αερομεταφορών αναφέρουν ότι η αν χώρα μας βελτίωνε τα συστήματα αεροναυτιλίας της και επάνδρωνε με ικανό προσωπικό τους ελεγκτικούς μηχανισμούς των αερομεταφορών, θα μπορούσε να εισπράττει περισσότερα από 450 εκατ. ευρώ εξ αιτίας της ευνοϊκής γεωγραφικής της θέσης εξ ου και στο FIR Αθηνών έχουν παραχωρηθεί 5 αεροδιάδρομοι. Κατά τις ίδιες πληροφορίες έχει αποσταλεί τόσο το 2008 όσο και το 2010 επιστολή του Γερμανού πρέσβη προς τους αρμοδίους υπουργούς Οικονομικών Αλογοσκούφη και Παπακωνσταντίνου αντίστοιχα, όπου εμμέσως πλην σαφώς ζητούσε την εκμίσθωση έναντι 250 εκατ. ευρώ του FIR Αθηνών, ενδεικτικό της δυναμικής εσόδων που έχει η συγκεκριμένη αγορά. Δυστυχώς το υπουργείο Οικονομικών δεν ασχολήθηκε ποτέ με το θέμα, τουναντίον δεν έκανε ούτε το αυτονόητο να χρηματοδοτήσει από τα έσοδα του Eurocontrol τον εκσυγχρονισμό των ηλεκτρονικών συστημάτων αεροναυτιλίας ούτως ώστε με ασφάλεια να αυξηθεί η χωρητικότητα εξυπηρέτησης υπερπτήσεων αεροσκαφών. Λαμπρά!