Για 55 ξενοδοχεία στην Ελλάδα λέγεται ότι κτυπά η καμπάνα αφού η ΕΔΕΠ διενεργεί πρόσθετους ελέγχους αναφορικά με επιδοτήσεις που καλούνται να λάβουν από τον αναπτυξιακό νόμο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα μεγάλο ξενοδοχείο της δυτικής Κρήτης που ανήκει σε σοβαρό επιχειρηματία ο οποίος ενδεχομένως να χρειαστεί να επιστρέψει μέρος των κονδυλίων που έχει λάβει. Την ίδια ώρα η Δ/νση Ιδιωτικών Επενδύσεων στο υπουργείο Ανάπτυξης έχει διαπιστώσει ότι έχουν δοθεί τραπεζικές εγγυήσεις δίχως οι τράπεζες να μπορούν να το πράξουν στο πλαίσιο της ταμειακής αδυναμίας τους. Ξεχωρίζει παράδειγμα της FBB Λονδίνου για Έλληνα Ξενοδόχο. Αναμένονται εξελίξεις αφού ως γνωστόν η φτώχια φέρνει γκρίνια.

Εταιρεία Marketing

Βαθιά το χέρι στην τσέπη βάζει κατά πως φαίνεται ο ΣΕΤΕ για την εταιρεία marketing, αφού η Βασίλισσα Όλγα αναφωνεί ότι το ταμείον είναι μείον. Εντάξει να το ομολογήσω και αυτή όπως και άλλοι δεν χώνεψαν ποτέ την ιδέα… Όπως έμαθα τo ποσό που έχουν συμφωνήσει να συνεισφέρουν κύριοι μέτοχοι (μέλη του Δ.Σ. κατά κόρον) λέγεται ότι αγγίζει τα 800.000 ευρώ με στόχο ειρήσθω εν παρόδω να ανέλθει στα 1,2 εκατ. ευρώ, αν βρει χρήματα το ασθενές πλέον οικονομικά Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και η Ένωση Διαφημιστών (με μικρό ποσοστό). Αλλιώς το ποσό θα αναζητηθεί από αλλού. Κατά πληροφορίες μου το παζλ των κύριων μετόχων της Εταιρείας Marketing του Συνδέσμου συνθέτουν το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος με 100.000 ευρώ, η Eurobank με 100.000 ευρώ, η οικογένεια Ανδρεάδη, η οικογένεια Βασιλάκη και ο όμιλος Κωσταντακόπουλου με αντίστοιχο ποσό. Από κει και πέρα με τα μισά περίπου λεφτά ακούγεται ότι εισέρχεται ο όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη, (προσωπική επιτυχία του Ανδρέα του Ανδρεάδη) η επανάκαμψη του οποίου στα δρώμενα του ΣΕΤΕ θα συζητηθεί, η οικογένεια Αγγελόπουλου, η οικογένεια Στυλιανόπουλου, τα Electra Hotels, ενώ λέγεται ότι υπάρχουν 4 επιχειρηματικοί όμιλοι (π.χ. Domotel) που εισέρχονται στην εταιρεία με 25.000 ευρώ έκαστος. Ως εκ τούτου το Δ.Σ. της εταιρείας, θα είναι πολυμελές, θα προσεγγιστεί η είσοδος περιφερειών ίσως και δήμων, ενώ στο υπάρχον σχέδιο καταγράφεται και η συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ, ενώ από την πλευρά της Εταιρείας, θα συμφωνηθεί η συμμετοχή τους επικεφαλής της στο Δ.Σ. του Οργανισμού. Όπως γράφει το TourismLobby «για την “θεσμική” κάλυψη της συμφωνίας, μάλιστα, προτείνεται να υπογραφεί ένα (MOU) ένα “Μνημόνιο Συμφωνίας και Κατανόησης” μετά του ΣΕΤΕ, του ΥΠΟΤ-ΕΟΤ και του ΞΕΕ, εφόσον δεχθεί να συμεμτάσχει. Η στελέχωση θα γίνει από ειδικούς και στελέχη της αγοράς, με στόχο να δημιουργηθεί ο πρώτος μικρός πυρήνας στελεχών, που σε πρώτη φάση δεν θα ξεπερνά τα 10-12 άτομα».

Ιερές Γκάφες

Συμπληρώνεται περίπου ένας χρόνος από την επίσκεψη του Αρχιεπίσκοπου Ιερώνυμου στην Εμίρη του Κατάρ, Χαμάντ μπιν Καλίφα αλ Τάνι. Σύμφωνα με πληροφορίες η αραβική πλευρά φέρεται απογοητευμένη από τις προτάσεις που υπέβαλλε η ελληνική πλευρά για 2 οικόπεδα της εκκλησίας τα οποία αρχικώς κέντρισαν το ενδιαφέρον του Εμίρη. Πρόκειται για το οικόπεδο φιλέτο κατά τα άλλα 350 στρ. στη θέση Φασκομηλιά στη Βουλιαγμένη και άλλη έκταση στην ευρύτερη που στεγάζεται Ορφανοτροφείο. Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές το πρώτο οικόπεδο ήταν απίστευτα μπερδεμένο, με περιοχή natura και διεκδικητές οικοπεδούχους, ενώ η εκκλησία φέρεται να μην είναι διατεθειμένη να «σπρώξει» το Ορφανοτροφείο μολονότι το ταμείο είναι μείον. Γνώστες της αγοράς σημειώνουν ότι προκειμένου να ασημικά της εκκλησίας να αποκτήσουν την αξία που τους αναλογεί πρέπει πρωτίστως, η αρμόδια Διεύθυνση -πέραν της προσευχής- να τα παραδίδει καθαρά από αξιώσεις προς τρίτους.

Την παραίτηση τους από το Δ.Σ. της ΑΣΤΗΡ ΠΑΛΑΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΑΞΕ, υπέβαλαν τα μέλη του Δ.Σ. κος Άνθιμος Θωμόπουλος και κος Γεώργιος Προκοπίου. Τα εναπομείναντα μέλη του Δ.Σ. εξέλεξαν ως προσωρινούς αντικαταστάτες των παραιτηθέντων τους κ.κ. Μιλτιάδη Σταθόπουλο και Αριστοτέλη Καρυτινό. Πόρτο Καρράς

Σας παραθέτω μέρος της ανακοίνωσης των εργαζομένων στο Πόρτο Καρράς ενδεικτικό της εποχής…

«Το χρονικό του προαναγγελθέντος θανάτου» των συλλογικών εργασιακών σχέσεων, έχει ήδη υλοποιηθεί στη Χαλκιδική και συγκεκριμένα στο συγκρότημα του Πόρτο Καρράς. Η διάλυση των εργασιακών δικαιωμάτων μας, ξεκίνησε από πέρσι με τη μη πληρωμή των μισθών και δεδουλευμένων αποδοχών, η εταιρία κλιμάκωσε τον πόλεμό της σε βάρος μας με 51 απολύσεις συναδέλφων μας το τελευταίο 4μηνο μειώνοντας το προσωπικό κατά 50% . Επομένως οι εναπομείνασες θέσεις εργασίας αποτελούν όχι αναγκαιότητα αλλά συνειδητή επιχειρηματική τακτική της εργοδοσίας που οδηγεί στην αναστολή λειτουργίας του καζίνο. Εφάρμοσε μονομερώς πρόγραμμα εκ περιτροπής εργασίας με βάση το οποίο οικογενειάρχης με παιδιά αμοιβόταν με 169,57 ευρώ (!!!) το μήνα. Προχώρησε στην ανακοίνωση της μονομερούς και μη νόμιμης πρόθεσης της εταιρίας ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ Α.Ε. να αναστείλει την πλήρη λειτουργία των επιτραπέζιων παιγνίων και την μερική παύση λειτουργίας των ηλεκτρονικών παιγνίων (slot machines) έως και την 31.5.2013. Αυτό συνιστά κατάφορη παραβίαση των συμβατικών υποχρεώσεων της εταιρίας όπως αυτές προκύπτουν από την άδεια λειτουργίας του καζίνο. Πρόκειται για μονομερή απόφαση της εταιρίας που ανεξάρτητα από την έγκρισή της ή μη από την Επιτροπή καζίνο συνιστά απαράδεκτη δυσμενή μεταβολή των όρων εργασίας του προσωπικού και περαιτέρω συρρίκνωση των θέσεων εργασίας και των εσόδων του Ελληνικού Δημοσίου. Μετά από τις παραπάνω εξελίξεις, διατρανώνουμε την αποφασιστικότητά μας να αγωνιστούμε για το αυτονόητο: τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας μας, το δικαίωμα στο μισθό μας, το δικαίωμα για αξιοπρεπή διαβίωση ημών και των οικογενειών μας. Καταγγέλλουμε τις συνεχείς, συστηματικές απαράδεκτες και εκβιαστικές τακτικές της εταιρίας με την οποίαπροσπαθεί να μας εξαναγκάσει σε διάλυση των συμβάσεων μας αορίστου χρόνου. Διακηρύσσουμε τη θέλησή μας να παλέψουμε ενωμένοι για ένα ελάχιστο επίπεδο διαβίωσης, αποκρούοντας τους μισθούς πείνας και εξαθλίωσης των 169,57 ευρώ το μήνα». Κατά τα άλλα ο κ. Στέγγος, με την ποσέτ που έβγαζε μάτια, περί άλλων τύρβαζε χθες στη Γ.Σ. του ΣΕΤΕ.

Με λένε Τόνια Φουσέκη και είμαι καψούρα με ιερά τέκνα και τεκνά στον ΕΟΤ. Θα επανέλθω…

Για σας που με κατηγορήσατε ως ομοφοβική θα συνεχίσω να σας εκπλήσσω. Σας παραθέτω λοιπόν τα βασικά χαρακτηριστικά του αντρικού ομοφυλόφιλου καταναλωτικού κοινού, που το αναδεικνύουν ως ένα από τα σημαντικότερα αγοραστικά κοινά είναι το γεγονός ότι τείνει να αποκτά μαζικές καταναλωτικές συμπεριφορές. Το παραπάνω χαρακτηριστικό, σύμφωνα με την εταιρεία Destsetters, αφορά γενικότερα ολόκληρη την LGBT (Lesbian Gay Bisexual) κοινότητα και εδράζεται στο γεγονός ότι τα άτομα που την απαρτίζουν κινούνται κατά ένα μεγάλο ποσοστό γύρω από κοινούς άξονες. Έχουν κοινούς τρόπους διασκέδασης και κοινά πολιτιστικά ενδιαφέροντα και συνήθως ακολουθούν παρόμοιους τρόπους ζωής. Παράλληλα όπως προαναφέρθηκε η ομοφυλοφιλική αγορά διαθέτει μεγαλύτερα κεφάλαια για τις καταναλωτικές του ανάγκες και επιθυμίες. Λόγω του γεγονότος ότι οι ομοφυλόφιλοι στα περισσότερα κράτη δεν έχουν την δυνατότητα δημιουργίας παραδοσιακής οικογένειας (απόκτηση παιδιών) και σε συνδυασμό με την τάση τους να καταλαμβάνουν υψηλής αξίωσης και ανταμοιβής επαγγέλματα (στον καλλιτεχνικό χώρο, στο χώρο των ΜΜΕ, της μόδας κ.λπ.), συνήθως κατατάσσονται στη μεσαία τάξη και άνω, διαθέτοντας ταυτόχρονα και την ανάλογη οικονομική ευρωστία. Παράλληλα, οι περιορισμένες οικογενειακές ευθύνες, επιτρέπουν και στους χαμηλότερα αμειβόμενους να διαθέσουν μεγαλύτερα κεφάλαια για την κάλυψη των αναγκών και επιθυμιών τους. Η εταιρεία Destsetters υποστηρίζει ότι μεταξύ άλλων το ομοφυλοφιλικό κοινό λειτουργεί συχνά ως trend setter. Ειδικότερα το gay κοινό έχει την τάση να παραμένει σταθερό στα brands που έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη του. Ταυτόχρονα όμως, παρακολουθεί τις εξελίξεις στο χώρο της μόδας και είναι το πρώτο που δοκιμάζει (και συνήθως υιοθετεί) τις νέες τάσεις. Ταυτόχρονα το gay κοινό αφιερώνει χρόνο στην έρευνα αγοράς και αποτελεί κοινό το οποίο δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον για τις διαφημιστικές εκστρατείες. Λόγω της έντονης καταναλωτικής του δραστηριότητας, ο ομοφυλόφιλος φροντίζει να είναι πάντα ενημερωμένος για τα ενεργά προϊόντα του πεδίου ενδιαφέροντος του, αλλά και για τα νέα τα οποία εισάγονται στην αγορά. Τέλος όπως αναφέρει ο Δ.Σ. της Destsetters ο περί ου ο λόγος τουρίστας αφιερώνει χρόνο στην έρευνα αγοράς τόσο στα έντυπα όσο και στο διαδίκτυο, ενώ δίνει σημαντικό βάρος στην καλή αισθητική και την πρωτοτυπία της κάθε διαφημιστικής καμπάνιας.