Σύνταξη: tourismtoday.gr

H συμμετοχή σε προγράμματα επιβράβευσης φαίνεται ότι δεν ευνοεί τις επωνυμίες ξενοδοχείων, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της BVA BDRC, στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι τα ξενοδοχεία χρειάζονται μια άλλη στρατηγική για να προσελκύσουν τους επισκέπτες σε απευθείας κρατήσεις.

  • Το 33% υποστηρίζει ότι βρίσκει καλύτερες τιμές στους OTA.
  • Το 27% βρίσκει καλύτερες τιμές στους ιστότοπους ξενοδοχείων. Και οι δύο επιλογές έχουν μειωθεί τα τελευταία τρία χρόνια, από 41% και 28% αντίστοιχα.
  • Το ποσοστό των ταξιδιωτών που απάντησαν ότι δεν γνωρίζουν έχει διπλασιαστεί, υποδηλώνοντας κάποια σύγχυση στην αγορά.

«Οι παγκόσμιες αλυσίδες ξενοδοχείων έχουν δημιουργήσει τα προγράμματα τους με σκοπό να οδηγήσουν τις απευθείας κρατήσεις και να μειώσουν το κόστος πλήρωσης κρεβατιών για τους ιδιοκτήτες τους, δήλωσε James Bland, διευθυντής της BVA BDRC.

Η πανδημία σήμαινε ταχεία πτώση του αριθμού των εταιρικών ταξιδιωτών, που αποτελούν την πλειοψηφία των μελών του προγράμματος επιβράβευσης.

Καθώς η αγορά εξαρτάται περισσότερο από ταξιδιώτες αναψυχής, οι αλυσίδες έπρεπε να στηριχθούν σε άλλα κανάλια για να προσελκύσουν επισκέπτες.
Και καθώς τα ταξίδια ανοίγουν ξανά, πρέπει να επανασυνδεθούν με τους καταναλωτές για να μειώσουν το κόστος».

Πώς κάνουν κράτηση

  • Το 59% των επαγγελματιών ταξιδιωτών προτιμά ιστότοπους επωνυμίες ξενοδοχείων.
  • Το 59% των ταξιδιωτών αναψυχής, επιλέγει όλους τους άλλους ιστότοπους.

Κανάλια κρατήσεων και πρωτιές ξενοδοχείων

Η Booking.com είναι το πιο επισκέψιμο κανάλι, με το 56% των ταξιδιωτών να την έχει χρησιμοποιήσει.

Όσον αφορά στην αναγνωρισιμότητα ανά βαθμίδα, το:

  • Premier Inn κατέλαβε την υψηλότερη κατάταξη για οικονομικά ξενοδοχεία.
  • Holiday Inn ηγείται της μεσαίας αγοράς.
  • Hilton Hotels & Resorts είναι στην κορυφή για την ανώτερη πλήρη υπηρεσία.
  • Ritz Carlton πρωταγωνιστεί στον τομέα Luxury.
  • Η Airbnb ηγείται στην κατάταξη homestay.